3 meters CA kar!
Kollaps
X
-
-
Jag lämnade in dem till akvariefisken efter ett tag då de inte gick ihop med festaeparet. Trist då de var mycket fina Håkan. Tror de går kvar där fortfarande faktiskt.Kommentar
-
Ok här ommer två bilder från bygget. Karet står alltså under mitt 1600 liters vilket ni ser en liten glimt av högst upp på ena bilden.
Kommer snart bilder på ett vattenfyllt kar också. Bara så jäkla grumligt just nu då jag inte riktigt sköljde sanden tillräckligt...
Kommentar
-
Rejäla doningar detta - ingen risk att själva ramen skulle ge vika iallafall
Nu har vi sett lite - snart vill vi se lite mer. Men du ska ju hinna fira jul också, eller är detta julförströelsen och julklappen?
Lycka till vidare!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
-
Här kommer lite bilder från karet med fisk i också! Inte så bra bilder och fisken är lite sliten efter transport. Sen ser karet inte så högt ut men det beror på att glasrutan börjar 20 cm från botten.
Helhetsbild med 35 cm festaehane i mitten.
Blek synspilahane på ca 30 cm
Festaehene och sliten Bocourti
Synspilorna, 30 och 20 cm
Kommentar
-
se upp med svamp angrepp nu i början Jonas(vet du säkert) det funkar med dina festae och nykomlingarna??Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Jo det funkar bra än så länge. Har flyttat festaeparet till 3 m karet med synspilorna och bocourtin. Hoppas utrymmet räcker till för dem utan att det blir bråk.Kommentar
-
Finns det möjlighet att få en översiktsbild på båda karen, så man ser hur det ser ut med ett så stort kar under det andra?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
Kommentar