Nedersta raden borta...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • joe
    Användare
    • June 2006
    • 1451

    Nedersta raden borta...

    Tjena! Saknar nedersta raden i snabbämnes menyn på första sidan - raden med texten "Gå till forum". Är det nåt vajsing i min "kärra" eller är det fler som har det så?

    I och för sig ingen panik - klickar jag på tomrummet under så kommer jag till forumet - men det förutsätter ju att jag vet vad som stått där!
    MVH - joe

    Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!
  • nils42
    Användare
    • January 2003
    • 931

    #2
    Hej!
    På min dator är inte bara den nedersta raden borta, utan bägge två. Idag har min dator för övrigt varit bedrövlig med texter och meddelanden som helt plötsligt är borta liksom det jag skrivit. Fick helt plötsligt reda på att mitt senaste mail till Finland tydligen hade kommit fram, men något konstigt verkar det vara.
    Hälsn Nils

    Kommentar

    • joe
      Användare
      • June 2006
      • 1451

      #3
      Ursprungligen postat av nils42
      Hej!
      På min dator är inte bara den nedersta raden borta, utan bägge två. Idag har min dator för övrigt varit bedrövlig med texter och meddelanden som helt plötsligt är borta liksom det jag skrivit. Fick helt plötsligt reda på att mitt senaste mail till Finland tydligen hade kommit fram, men något konstigt verkar det vara.
      Hälsn Nils
      OKI - kanske nät skit på nätet då (och inte bakom skärmen). Vi får väl avvakta till morgondagen!?
      MVH - joe

      Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

      Kommentar

      • Joakim Draktoft
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 7334

        #4
        Att raden inte syns har säkerligen stort samband med längden på ämnen som visas för senate inlägg på förstasidan.

        Modifierade radlängden med något tecken och det verkar ha löst det hela. Problemet borde ha funnits under lång tid, men framträder bara vid riktigt långa ämnesrader.

        Nu hoppas jag att det inte framträder alls framöver.
        Joakim Draktoft
        f.d Webmaster Ciklid.se
        ____________________________________________

        Kommentar

        • joe
          Användare
          • June 2006
          • 1451

          #5
          Du är en pärla Joakim - inget problem för litet!

          Jag blir alltid så orolig att det är jag som ställt till nåt när datorn "krånglar", men börjar lära mig att det oftast inte är fallet - men ja!, det händer!
          MVH - joe

          Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

          Kommentar

          Arbetssätt...