I övermorgon blir jag diskusfantast, kanske...
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men jag vill inte avstå från mina Geophagus. Har varit inne på att testa om man kunde kombinera dessa två med två test diskusar.
(Tyvärr är de inte helt gratis)
MickeKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Riktigt stiliga fiskar Wilhelm.....Kommentar
-
Kommentar
-
Jag måste ju fylla mina tomma kar med nåt!
det blev ett fint tillfälle och då är det svårt att säga nejtack!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Hej!
Hej!
Bra Wilhelm du har kommit på att du ska ha fisk i akvarierna,ett steg i rätt riktning/Ann-MariKommentar
-
Peronligen så håller jag en art av ciklider som heter Discus.
Jag har inte en hybrid fisk som ska matas femtielvagånger om dagen och gå i en bakteriefri tank för att fungera som avelspar till nästa fantasifulla färgkombination!
Jag är medlem i flera Discus forum men har backat ur, de håller inte på med akvaristik! De håller på med någon form av avel som jag anser är ett stickspår från min uppfattning av hobbyn.
Lär väl få en j*vla massa skit för detta
Men jag är stor nog för att tåla det och svära emot
Amen!
Synd bara att det inte är så lätt att hitta naturliga discus. Jag köpte mina 4 små bruna discus på akvarieleasing för ett år sedan, de enda naturliga bruna discus jag sett i hela mitt liv om jag ska vara ärlig! Tyvärr blev en av dom mobbad av de andra så den svalt ihjäl eller nåt. Har försökt hitta fler sen jag köpte dem, och fortsätter leta.... Så om en sådär 26år får dom väl sällskap...
//MickeKommentar
-
Amen!
Synd bara att det inte är så lätt att hitta naturliga discus. Jag köpte mina 4 små bruna discus på akvarieleasing för ett år sedan, de enda naturliga bruna discus jag sett i hela mitt liv om jag ska vara ärlig! Tyvärr blev en av dom mobbad av de andra så den svalt ihjäl eller nåt. Har försökt hitta fler sen jag köpte dem, och fortsätter leta.... Så om en sådär 26år får dom väl sällskap...
//Micke
Förövrigt har jag håvat upp min första döda matvägrare idag så min lycka har fått sig en fet käftsmäll.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Amen!
//Micke
Kommentar
-
Jag köpte mina från Stendker, beställde vad jag ville ha och hämtade dem direkt. Kan vara lite svårare nu när Simontorp har lagt ner, men de finns några som tar in till Svedala fortfarande.
http://www.diskuszucht-stendker.de/c...e_id=3&clang=1Kommentar
Kommentar