bilder i annonser?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawijanne
    Banned
    • November 2005
    • 3217

    #16
    Ursprungligen postat av Wilhelm
    Du lyckades nu!!!
    jo jag lyckades lägga upp bilden på köp och sälj, jag tog bort ö i ordet rödzebra och ersatte det med o istället.
    Men det konstiga är att jag kan lägga upp bilder med ö i på forumet, men inte på köp och sälj.Janne

    Kommentar

    • endymion

      #17
      Ursprungligen postat av malawijanne
      jo jag lyckades lägga upp bilden på köp och sälj, jag tog bort ö i ordet rödzebra och ersatte det med o istället.
      Men det konstiga är att jag kan lägga upp bilder med ö i på forumet, men inte på köp och sälj.Janne
      Japp det finns några sådana konstiga egenheter. Exempelvis kan man lägga in bilder med åäö i filnamnet som artregisterbilder och de visas som det när man tittar på arten. Däremot om en sådan bild kommer upp slumpad på förstasidan så visas inte bilden.

      Men som sagt vi får inte glömma att det är folk som gör detta arbete gratis på sin fritid. Så jag tycker inte att man ska ha allt för höga krav.

      Kommentar

      • malawijanne
        Banned
        • November 2005
        • 3217

        #18
        Ursprungligen postat av endymion
        Japp det finns några sådana konstiga egenheter. Exempelvis kan man lägga in bilder med åäö i filnamnet som artregisterbilder och de visas som det när man tittar på arten. Däremot om en sådan bild kommer upp slumpad på förstasidan så visas inte bilden.

        Men som sagt vi får inte glömma att det är folk som gör detta arbete gratis på sin fritid. Så jag tycker inte att man ska ha allt för höga krav.
        Ja, Albin jag har inte kritiserat någon i föreningen.
        Jag tycker att ni gör ett jättebra jobb och framförallt du Albin försöker hitta nya vägar och ta hjälp av andra.
        Och nu är jag tvungen att säga det, jag har mailat Draktoft ca 5 gånger om att det inte funkar att ta in mina bilder på köp och sälj, jag har väl fått två svar att han ska lösa det,vilket han inte gjort, sista månaden har jag inte fått ett enda svar, men jag har fortsatt att maila honom för att få ett svar.
        För jag ville in i det längsta, att undvika gå in på forumet och kritisera.
        Men nu när slarvid tog upp det, så tyckte jag att jag var tvungen att ta upp det.
        Och jag har mailat draktoft två olika bilder, och det med samma namn röd zebra, och han har kollat på dom, som han säger. Och nu när slarvid gick ut och frågade varför det inte funkade, då kom det fram, ta bort ö, så funkar det.Ja hur svårt kan det vara, det borde väl joakim sett med en gång när han såg bilderna.
        Ja jag kan ju fråga mig själv, ja självklart gör ni det på hobbybasis och ni får ingenting betalt, men om ni är så ointresserade vad andra medlemmar tycker och skriver så kanske ni ska göra något annat. en lite frustrerad Janne som kan tänka sig att jobba mer för NCS

        Kommentar

        • joe
          Användare
          • June 2006
          • 1451

          #19
          Ursprungligen postat av malawijanne
          Ja, Albin jag har inte kritiserat någon i föreningen.
          Jag tycker att ni gör ett jättebra jobb och framförallt du Albin försöker hitta nya vägar och ta hjälp av andra.
          Och nu är jag tvungen att säga det, jag har mailat Draktoft ca 5 gånger om att det inte funkar att ta in mina bilder på köp och sälj, jag har väl fått två svar att han ska lösa det,vilket han inte gjort, sista månaden har jag inte fått ett enda svar, men jag har fortsatt att maila honom för att få ett svar.
          För jag ville in i det längsta, att undvika gå in på forumet och kritisera.
          Men nu när slarvid tog upp det, så tyckte jag att jag var tvungen att ta upp det.
          Och jag har mailat draktoft två olika bilder, och det med samma namn röd zebra, och han har kollat på dom, som han säger. Och nu när slarvid gick ut och frågade varför det inte funkade, då kom det fram, ta bort ö, så funkar det.Ja hur svårt kan det vara, det borde väl joakim sett med en gång när han såg bilderna.
          Ja jag kan ju fråga mig själv, ja självklart gör ni det på hobbybasis och ni får ingenting betalt, men om ni är så ointresserade vad andra medlemmar tycker och skriver så kanske ni ska göra något annat. en lite frustrerad Janne som kan tänka sig att jobba mer för NCS
          Tonen Janne!! - den känns lite tråkig. Jag kan förstå din frustration - men inte riktigt att man inte kan ta upp frågan från början på forumet. Här är vi ju många som tillsammans - kanske - kan lösa problemet. Och i detta fall gick det ju...

          Jag har också startat några trådar om "hang ups" på forumet - faktislt inte ens tänkt tanken att maila Joakim eller nån först - rätt eller fel vet jag inte - men trådarna har alltid resulterat i att saker löst sig.

          Jag är full av beundran för det arbete som läggs ner frivilligt här på forumet, i styrelse och andra aktiviteter - tror inte jag skulle orka/hinna själv i den fas av livet jag just nu är (små barn etc.), men är mycket tacksam för att det görs för mig och alla andra.

          Keep up the good work!
          MVH - joe

          Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

          Kommentar

          Arbetssätt...