I en del annonser jag kollar på som enligt kamerabilden efter rubriken skall nnehålla en bild, så finns det ingen bild? är det bara jag som har så?
bilder i annonser?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Just det har inte hänt mig - däremot ett närbesläktat problem där bild"ramen" kommer upp men bilden inte visas (rött kryss) händer emellanåt...MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider! -
Ja det verkar som att det är mer än jag som har probliem att lägga upp bilder på köp och sälj, jag har försökt åtskilliga gånger dom två senaste månaderna.JanneKommentar
-
Det är väl för stora bilder helt enkelt. Har för mig att det är en viss size som gäller.
MvhKommentar
-
Kikade nu där man lägger in annonser och där står inget om maxstorlek...vore ju bra om det stod tydligt där precis som det gör när man ska lägga in en bild på forumet.Kommentar
-
Kommentar
-
Testade nu med några olika storlekar på bilderna.
Storleken på bilden ska vara samma som i forumet 500x500
Är bilden som man laddar upp större än 500x så skalas den ner till rätt storlek.
JPEG-bild
800px × 537px (skalad till 500px × 336px)
99.22 kB (101597 byte)
Reglerna är kanske samma som för forumet:
Maxstorlek: 500x500, 100 kb
Giltiga filtyper: doc docx gif jpg pdf rtf txt xls
Nu har jag inte kollat hur stor bild som kan laddas upp och som kommer att skalas ner.
Men det kanske Tony eller Draktoft kan informera om.Senast redigerad av Wilhelm; 04 November 2008, 13:20.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
'Det är inte svenska tecken som strular (å,ä och ö). Det finns åtminstone i artregistret vissa sådana begränsningar.Kommentar
-
Testade nu med några olika storlekar på bilderna.
Storleken på bilden ska vara samma som i forumet 500x500
Är bilden som man laddar upp större än 500x så skalas den ner till rätt storlek.
JPEG-bild
800px × 537px (skalad till 500px × 336px)
99.22 kB (101597 byte)
Reglerna är kanske samma som för forumet:
Maxstorlek: 500x500, 100 kb
Giltiga filtyper: doc docx gif jpg pdf rtf txt xls
Nu har jag inte kollat hur stor bild som kan laddas upp och som kommer att skalas ner.
Men det kanske Tony eller Draktoft kan informera om.Senast redigerad av malawijanne; 04 November 2008, 21:38.Kommentar
-
-
Kommentar
-
oki... fast varför visas ändå ikonen för att det finns en bild med i annonsen?540 mbuna + 54L yngelKommentar
-
Undrar om inte den visas då den som lägger upp bildannons inte är medlem.
Icke medlemmar kan ju inte lägga upp bilder i annonser. En bugg med andra ord!mvh Wilhelm
-
mvh Wilhelm
Kommentar