Kjell meddelade just att Ciklidbladet plockas upp idag i Tjeckien och bör komma till Akvarielagret måndag-tisdag nästa vecka. Sedan sätts det på etiketter och den postas ut till allihop. Ni kommer alltså få den innan jul
Ciklidbladet 4/2008 har skickats till tryck
Kollaps
X
-
-
så....det är bara att hoppas att ni har betalt er medlemsavgift.....
/mTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Sen är du ju mycket mildare i verkligheten - kan man ju lägga till - för att inte få sin tidning förräns i mitten på januari!
Skämt åsido - har man inte blivit medlem ännu är det verkligen hög tid!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Hur går det för dig med frimärksslickandet Christer på lagret ???
Får vi nån blaska snart// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Lite strul och missuppfattningar gör att vi får skjuta på den uppskattade tiden en vecka och som christer säger...tidningarna bör vara på Akvarielagret på måndag och därmed kunna nå ut till medlemmarna under nästa vecka eventuellt...Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
-
Tidningarna har kommit till lagret
lite komist när den stora lastbilen fastnade på tvären med hjulen precis på gatan o trottoarena låste in den fint
tog två timmar att komma loss med hjälp av traktor o en annan lastbil.
tidningarna ställdes av i snön och fick bäras in i butikenjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
lite komist när den stora lastbilen fastnade på tvären med hjulen precis på gatan o trottoarena låste in den fint
tidningarna ställdes av i snön och fick bäras in i butiken
Ser fram emot att få den nerdimpandes i brevlådan här på andra sidan landet!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Om gud vill och skorna håller så bör medlemmarna har tidningen på måndag/tisdag.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Gött .. då får jag väl alla årets tidningar hoppas jag .. nr 3 verkar ha blivit stulenKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
ps, jag bad Lars Olof ta med 2 backar av äldre cb samt en av cb 4 också så det blir tre backar (om det nu går in i bilen om han även skall ha med ett akvarie också....fan ni har ett gött gäng där uppe in the royal capital.......)Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
tidningarna ställdes av i snön och fick bäras in i butiken
kommer dom torra?
Jävla väder vi har då!Kommentar
Kommentar