If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Kjell meddelade just att Ciklidbladet plockas upp idag i Tjeckien och bör komma till Akvarielagret måndag-tisdag nästa vecka. Sedan sätts det på etiketter och den postas ut till allihop. Ni kommer alltså få den innan jul
Hur går det för dig med frimärksslickandet Christer på lagret ???
Får vi nån blaska snart
Censur............................................ .................................................. ..........................
tidningen kommer nog till Stockholm på Måndag
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Lite strul och missuppfattningar gör att vi får skjuta på den uppskattade tiden en vecka och som christer säger...tidningarna bör vara på Akvarielagret på måndag och därmed kunna nå ut till medlemmarna under nästa vecka eventuellt...
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Jag har blivit mailbombad av Bytorp att du ska ha tidningarna
bli inte ledsen om det blir några fler, kanske kluddar lite på dina tidningar ok
Christer,,,,du har ju endast fått 2-3 mail om just detta . Men som du säkert såg, skicka alla 4 tidningarna till Carls nya adress alltså, den som jag tydligt skrev i mailen till dig. Tack så mycket.
ps, jag bad Lars Olof ta med 2 backar av äldre cb samt en av cb 4 också så det blir tre backar (om det nu går in i bilen om han även skall ha med ett akvarie också....fan ni har ett gött gäng där uppe in the royal capital.......)
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Kommentar