Nytt akvarium = vilka fiskar ska man ha?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nästa gång ja åker långväga så kommer ja att ringa o boka fisk.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Nol ligger ca 3 mil norr om Göteborg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nu har mitt akvarium äntligen fått 2 invånare. dags för dom o skita ner lite så pumpen får något att göra :pKommentar
-
-
Vill du ha nabbt svar så kan jag nog svävande säga - 1 gruppp (och nåt annat ska man väl inte ha - än en grupp alltså!) och det är väl minst en 10-15 individer. Men kolla med nån i Troffe tråden för mer precisa svar, för säkerhets skull
Och så kan man kolla vårt eminenta artregister - men det kanske du gjort? -även om där inget stod om gruppstorlek. T.ex T.dubois: http://www.ciklid.org/artregister/ar...art.php?ID=176Senast redigerad av joe; 09 November 2008, 23:18.MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Fick bara tag i 15 st igår men ska hämta 7 st nästa vecka med. Så då har jag 23 st om alla överlever tills dom ska i i det stora akvariumet.
Finns det några andra troffar jag kan ha med mina ikola som inte korsar sig?
Tack för svar.Kommentar
-
Duboisi kan du ha utan problem, blir en snygg kombo. Körde ett tag själv på ikola och moliro som också var riktigt snyggt, tror korsningsrisken är liten.
Kommentar
Kommentar