Jag kommer med största sannolikhet inte! Eftersom det var det tråden handlade om.
Ciklidstämman 2009. Vem kommer inte?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Hum, kommer stadens ciklidaffärer att ha lite exta sortiment hemma dagarna till ära ??, skulle vara bra att kunna göra 2 saker samtidigt, roa sig + nyttigheter.Kommentar
-
Gemensam resa från GBG via jkp, linköping osv.
Vid gårdagens julavslutning i GCG diskuterades en samtransport upp till stockholm och ciklidstämman, uppresa fredag och hemresa söndag.
Om det finns intresse från boende utmed resvägen så hojta gärna till. Vi kommer ut med en offiiciell inbjudan och ett pris efter nyår men det är ju bra att veta lite mer om intresset först. skicka ett pm eller maila mig...Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Vid gårdagens julavslutning i GCG diskuterades en samtransport upp till stockholm och ciklidstämman, uppresa fredag och hemresa söndag.
Om det finns intresse från boende utmed resvägen så hojta gärna till. Vi kommer ut med en offiiciell inbjudan och ett pris efter nyår men det är ju bra att veta lite mer om intresset först. skicka ett pm eller maila mig...Kommentar
-
Vi kör upp en sida där man skall kunna följa vad som händer från diskusfolkets och championatets sida. Sidan är under uppbýggnad och så fort vi har ny info kommer denna o läggas till. http://www.nordicdiscussociety.comKommentar
-
Jag har ett Insider
Det är klart med att på Lördag kommer bryggeriförbundet att ha en lokal hos oss
och dom har gratis öl.............Gud är storjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Vad bra kan du ta med dig Hyl.......... typ lopporjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar