Kostar det pengar att gå på stämman när man är medlem?
Ciklidstämman 2009. Vem kommer inte?
Kollaps
X
-
-
Priserna som står här är för medlemmar...
Kommentar
-
http://www.zoopet.com/zoopet_kalender_visa.php?ID=318Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
http://www.zoopet.com/zoopet_kalender_visa.php?ID=318Kommentar
-
Kommentar
-
Arrangören ska kunna hänvisa till gratisboende dessutom.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Å andra sidan så har jag ändå inte plats för fler akvarier nu.
Å andra sidan så hade hobbyn säkert inte varit så kul då heller att man fortsatt i år efter år.
Å andra sidan hade antagligen hobbyn kostat ändå mer om jag inte gått på ciklidstämmorna eftersom de betalar sig i fler kontakter och större kunskap.Kommentar
-
Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Billigare boende finns på Solna hotell&Vandrarhem.
Kommentar
-
Vilka tider är det som gäller på lördagen? Jag undrar när föredragen börjar och när banketten är färdigäten. Jag får inte vara hemifrån för länge..Kommentar
-
Tidsschemat är inte färdigt ännu, men en gissning är att föredragen börjar vid 10 eller 11 på förmiddagen, och banketten börjar vid 19.Kommentar
-
Nu har Ciklidbladet kommit ut med info. Så det är bara att ligga på med anmälningarna för hotell eller övrig medverkan. Jag tror inte Christer kan ta hur många campare som helst i Hagaparken.
Vi ses på Haga.Lasse Omfors
Akvaristiken går i vågorKommentar
-
För att ytterligare stärka detta möte lägger även SARF sin rikstämma på samma plats. Vilket innebär att samtliga akvarieklubbar nu kommer att närvara. Detta betyder att bokning av rum blir ännu viktigare. Vi mäste få möjlighet att utöka antalet rum på hotellet så anmäl ert deltagande så snart som möjligt.Lasse Omfors
Akvaristiken går i vågorKommentar
Kommentar