Ciklidstämman 2009. Vem kommer inte?
Kollaps
X
-
-
Borde? Det här är en märkligt tråd. Den heter vilka kommer INTE och när man håller sig till ämnet startar övertalningskampanjer :/Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Självklart har du inget att säga till om Olorin. Det här är inget nytt fenomen utan har funnits i evigheter under namnet kollektivanslutning. Du och jag ska dela bil och sedan får vi se om några mer ska få tillträde till transportmedlet eller om de bara ska få vara med och dela på bensinnotan!mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Jag följer med på ETT villkor. Om någon kommer att sälja Pucallpaensis däruppe i anslutning till stämman - då kommer jag!Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
exakt Per, du har helt enkelt inge val OlorinDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
När CB4 kommer med programmet så är nog saken biff.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Du har det inte lätt nu Olorin
Fast jag vet inte själv, Göteborgshuliganerna kommer ju passera Jönköping/Huskvarna.Kommentar
-
En bra ciklidstämma börjar på Fredagen
men allvarligt så mycket folk som kommer att arbeta hos oss
kommer den senast att börja på Onsdag-Söndagjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
För vad du skrev innan - det är klart vi vill få upp dig och höra vad du anser efteråt!! Men, men - jag greppar att folk är olika, och en del trivs bäst vid sin läst. Därmed inte sagt att ciklidstämmor är tråkiga, det brukar bli väldans trevligt, även om man bör ha lite rutin för att få till allt det extra.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
Kommentar