Ciklidstämman 2009. Vem kommer inte?
Kollaps
X
-
-
Jag har redan fixat en semesterdag och ledig helg tills dess Som sagt, finns inte på kartan att missa!
//C- Christoffer & Marielle - With a license to krill -
~1800liter vatten hemma...Kommentar
-
Ja, det är helt klart att Janne har RÖDA mattan... *varmt skratt* ...men som sagt, om allt funkar, och JA, jag kommer anstränga mig för att få det att funka, så kommer jag. Vore dock skoj, som redan nämnts, att redan nu få lite tips om föredragshållare. Även idéerna om vartåt det barkar vore skoj, vill ni inte skriva dem här nu är det fint med ett litet privat mess... lovar att det inte används till annat än motivering inför min chef!!
Och Janne... jag känner fortfarande inte att vi har pratat färdigt om den tjocka blå filtermattan - det måste ju ske, förr eller senare!! *skratt*
Hilsen,
PSenast redigerad av PatrikMalmo; 03 November 2008, 01:05.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Info om superhelgen kommer som sagt dels i CB4 som en mindre notis, och sedan en rejäl artikel i CB 1-09. Platserna till själva stämman kan inte ta slut, men det som givetvis kan ta slut är hotellrum. Någonstans i hela Stockholm kommer det såklart att finnas hotell, men helst vill väl de flesta bo på samma. Direkt ni får CB-4 kan ni börja boka, och blir många rum bokade snabbt har vi möjlighet att få fler. Väntar ni till sista sekunden med att boka kan det bli värre, så boka snabbt om ni redan nu vet att ni kan komma. (Ett pris lottas ut bland de 25 som bokar först.)Kommentar
-
-
Info om superhelgen kommer som sagt dels i CB4 som en mindre notis, och sedan en rejäl artikel i CB 1-09. Platserna till själva stämman kan inte ta slut, men det som givetvis kan ta slut är hotellrum. Någonstans i hela Stockholm kommer det såklart att finnas hotell, men helst vill väl de flesta bo på samma. Direkt ni får CB-4 kan ni börja boka, och blir många rum bokade snabbt har vi möjlighet att få fler. Väntar ni till sista sekunden med att boka kan det bli värre, så boka snabbt om ni redan nu vet att ni kan komma. (Ett pris lottas ut bland de 25 som bokar först.)jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Jodå, den första föredragshållaren, som jublande glad tackade ja redan i somras var Anton Lamboj. Han ska förgylla vår helg med information om de västafrikanska juvelerna, såväl färgglada paletter som dyfärgade Sarotherodon!Kommentar
-
Ja, det blir säkert en intressant och trevlig helg med många duktiga föredragshållare.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ja tycker ni att det var det huvudnumret, så är åtminstone jag glad över att jag inte kommer.JanneKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Jag skulle tro att detta kan bli det största akvaristiska event vi haft i sverige.Kommentar
-
Fn vad ska Linköping hitta på till nästa stämma?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Utanför ciklidstämman kommer bl.a Ralf Battenberg från tyskland o Tony Voughan Diskus ireland o döma i diskuschamponatet.
Mer är på vägKommentar
Kommentar