jag har den 222liter.. vad passar den för fiskar?? och jag har den rådasand specialsand 25kg 0.8-1.2mm 25kg..
jag har den stenar heter "green rock" skifferstenar ..
skall göra bakgrund röd slim-line bakgrund..
eller har den nån annan stenar är faxer och svartkol och rötter mangero den...
vilka passar den bäst?? jag tänker på malawiciklider eller viktoriaciklider eller tanganyiskaciklider för den två arter??
vilka passar den gillar gömmer för skifferstenar?????
jag har oxåå den filter och filtermattor den och filterpump heter den sun sun jp-025 1600liter per tim..
jag har oxåå den en annan karet 375 liter med vita hålstenar där för malawiciklider..
jag visa den den stenar är "green rock" skifferstenar där först och andra bilder..
nu kör jag den med vita hålstenar den idag den 375 liter där den tredje och fjärdje bilider den..
jag har den stenar heter "green rock" skifferstenar ..
skall göra bakgrund röd slim-line bakgrund..
eller har den nån annan stenar är faxer och svartkol och rötter mangero den...
vilka passar den bäst?? jag tänker på malawiciklider eller viktoriaciklider eller tanganyiskaciklider för den två arter??
vilka passar den gillar gömmer för skifferstenar?????
jag har oxåå den filter och filtermattor den och filterpump heter den sun sun jp-025 1600liter per tim..
jag har oxåå den en annan karet 375 liter med vita hålstenar där för malawiciklider..
jag visa den den stenar är "green rock" skifferstenar där först och andra bilder..
nu kör jag den med vita hålstenar den idag den 375 liter där den tredje och fjärdje bilider den..
Kommentar