Apistogramma + G. Tapajos Orange Head

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Crenicichla
    Användare
    • November 2006
    • 1055

Apistogramma + G. Tapajos Orange Head

Vad tror ni om den kombon i ett 540?
    Har 5st G. Orangehead men vill komplettera och ngn Apisto skulle sitta som en smäck, om det nu funkar ihop.
    MVH

Kristofer
  • Crenicichla
    Användare
    • November 2006
    • 1055

Lyfter tråden så att jag kan få 1 svar innan den försvinner
    MVH

Kristofer

Kommentar

• johanh
      Användare
      • February 2007
      • 49

Har inte provat själv ännu, men det borde väl gå bra. Favorittempskillnader skulle kunna vara ett problem och om du vill få båda arterna att leka kanske du får välja rätt apistogramma (om det finns någon öht).
      Jag har haft geophagus OH tillsammans med bolivianska fjärilsciklider. De trivdes bra. Fjärilarna och OH lekte samtidigt och störde inte varandra.
      Var det någons särskild apisto du funderat på?
      www.hansson.md/
      Umeå Akvarieförening

Kommentar

• Crenicichla
        Användare
        • November 2006
        • 1055

Ursprungligen postat av johanh
        Har inte provat själv ännu, men det borde väl gå bra. Favorittempskillnader skulle kunna vara ett problem och om du vill få båda arterna att leka kanske du får välja rätt apistogramma (om det finns någon öht).
        Jag har haft geophagus OH tillsammans med bolivianska fjärilsciklider. De trivdes bra. Fjärilarna och OH lekte samtidigt och störde inte varandra.
        Var det någons särskild apisto du funderat på?
        Nja... Agassizi, Bitaeniata (stavning), Baenchi är 3 trevliga arter sen finns de ju ett gäng till.
        Även Schackissar är av intresse, men jag har nog för lite växter för dem iofs.
        MVH

Kristofer

Kommentar

Arbetssätt...