Beställde och betalade min t-shirt den 7/10 - hämtade posten nu precis och inte idag heller? Brukar det vara så här saggigt? Jag väntar ju!
När kommer tröjan?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
man vet aldrig, jag skall maila DD och be att han kollar upp det, den skall ju dels göras och sedan postas..kan ju ta några dagar beroende på det här företagets övriga arbetsbelastning.
För er som ännu inte köpt er NCS Tshirt så kan ni beställa några exemplar av undertecknad som för styrelsens räkning har ett litet lager att ta från så går det garranterat snabbt. Samma pris, samma tshirt....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG -
Ansvarar du för detta också...många järn i elden! Tack - tröjan kommer väl. Ta med några till auktionen vet ja - så kan vi auktionera ut dem och skänka pengarna till Stuart Grant´s Malawifond. (NCS-styrelsen kan säkert eftersänka inköpspriset så kan pengarna gå oavkortat!
Synes!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Fick ett mail från vår leverantör - kolla med honom direkt, för det hade kommit en "tomt" mail från någon!!!
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
Såg däremot att det registrerats en tombeställning precis för honom, och antagligen är det den tomma som de hade noterat. Efter Joe, har det registrerats fyre fler köp, varav två till Norge.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Sorry att behöva säga det - men ingen tröja idag heller!MVH - joe
-
Ringde direkt till tryckeriet - det kunde jag ju gjort direkt, men, men och de skulle åtgärda det hela. Nån miss - som det heter, men allt var i ordning från min sida avseende betalning och adresser etc. Tack ni som också engagerade er - men nu glömmer vi detta och så får jag en tröja på mån/tis nästa vecka!MVH - joe
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Skojar du? , självklart ska jag göra det! - men nu är det fredagsmys... - kanske kommer nått förvirrat inpass i "fredags/lördagstråden" vad det lider - men det får inte bli så sent ikväll, älgjakt imorgon serru!MVH - joe
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kanske dom inte hade din storlek
smal däruppe o bred där nere
FÖRLÅT
nu är jag gladjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor