Hur många lyssnar på fotbollen nu?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olorin
    Användare
    • May 2005
    • 1554

    Hur många lyssnar på fotbollen nu?

    TV8, vilken pajaskanal! Finns inte i hela vårt comhemutbud. Trist att de ska sända landskamper.

    Så hur många mer än jag läser forum och lyssnar på radion nu?
    Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!
  • Peter_A_F
    Användare
    • January 2008
    • 809

    #2
    Ursprungligen postat av Olorin
    TV8, vilken pajaskanal! Finns inte i hela vårt comhemutbud. Trist att de ska sända landskamper.

    Så hur många mer än jag läser forum och lyssnar på radion nu?
    Vilken fotboll?
    - 720 liter med Malawi.

    Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333

    Lägg till ciklid.org på iGoogle!

    Kommentar

    • Olorin
      Användare
      • May 2005
      • 1554

      #3
      Ursprungligen postat av Peter_A_F
      Vilken fotboll?
      Danmark - Malta så klart

      Nä, om du drar upp huvet ur karet och läser nån nyhetswebb så ser du nog vad jag menar...
      Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!

      Kommentar

      • Banderad
        Användare
        • February 2006
        • 3479

        #4
        Jag ser den (liksom många andra). Det var längesedan Sverige spelade så bra en halvlek. Med lite normal effektivitet hade de åtminstone gjort ett mål. Elmander får dock inte missa så mycket som han gör, men det är starkt att de skapar så mycket. Kul att se ett Sverige som stänger ytor så pass bra, hoppas bara de orkar till slutet....

        /Jocke

        Kommentar

        • Olorin
          Användare
          • May 2005
          • 1554

          #5
          Det låter ganska lovande... Hoppas de kastar in Marcus Berg för han verkar ha flyt i målgörandet. Sen skulle man ju gärna se Viktor Elm panga in en långkanon.
          Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!

          Kommentar

          • Banderad
            Användare
            • February 2006
            • 3479

            #6
            Fan vad tråkigt att vi har två förbundskaptener som inte har förmågan att inse att ett antal offensiva spelare går på knäna. Hade någon mått dåligt av ett byte av Elmander efter 75 minuter? jag tror Berg hade gjort ett jävligt bra jobb och sprungit sönder Portugals backlinje totalt om han hade fått 15-25 minuter. Elmander är inte matchtränad att spela 90. Trots mitt agg mot KFF hade jag gärna sett Elm en stund med. Med hans fasta situationer, arbetsvilja, skott samt huvudspel hade vi skapat betydligt mer än vad vi gjorde i andra halvlek. Med en Berg pigg Berg på returerna tror jag att Sverige mycket väl hade kunnat vinna matchen.

            /Jocke

            Kommentar

            • Olorin
              Användare
              • May 2005
              • 1554

              #7
              Ursprungligen postat av Banderad
              Fan vad tråkigt att vi har två förbundskaptener som inte har förmågan att inse att ett antal offensiva spelare går på knäna. Hade någon mått dåligt av ett byte av Elmander efter 75 minuter? jag tror Berg hade gjort ett jävligt bra jobb och sprungit sönder Portugals backlinje totalt om han hade fått 15-25 minuter. Elmander är inte matchtränad att spela 90. Trots mitt agg mot KFF hade jag gärna sett Elm en stund med. Med hans fasta situationer, arbetsvilja, skott samt huvudspel hade vi skapat betydligt mer än vad vi gjorde i andra halvlek. Med en Berg pigg Berg på returerna tror jag att Sverige mycket väl hade kunnat vinna matchen.

              /Jocke
              Såg ju inte en minut (jäkla förbund som säljer rättigheterna till smurfkanaler), men av det jag hörde i radion så tänkte jag precis samma tankar som dig. In med Elm så pangar han in den. Och ja, varför inte in med Berg när Elmander uppenbarligen blev trött(som vanligt)?

              Men man får som vanligt konstatera att Lasse gör fel till och med när det nästan inte är möjligt. Nu var nästan varenda en av de gamla sega defensiva gubbarna skadade och borta så han tvingades att ställa ut det unga hungriga laget och de ägde tydligen stora delar av matchen, men ändå vågade han inte göra ett par byten. Fanns ju inget att förlora(han kunde ju skyllt på att det var orutin om de inte lyckats)...
              Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!

              Kommentar

              Arbetssätt...