If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Min uppfattning är ju att all diskussion med åtminstone viss substans är av god så kör på!
Finns det fula malawi nu när den lede visade sig vara amerikan?
Okej då får vi fortsätta här.
Ja en av dom fulaste som jag har sett på bild är den pelletsmatade lombardihannen som dyker upp då och då på våran första sida.
Att ingen har uppmärksammat det innan, och tagit bort bilden, det är helt otroligt.
Fan folk kan ju tro att dom ska se ut så.Janne
Okej då får vi fortsätta här.
Ja en av dom fulaste som jag har sett på bild är den pelletsmatade lombardihannen som dyker upp då och då på våran första sida.
Att ingen har uppmärksammat det innan, och tagit bort bilden, det är helt otroligt.
Fan folk kan ju tro att dom ska se ut så.Janne
Med risk för att bli utkastad, eller mordhotad måste jag säga att de flesta OB/MC från Malawi är ganska fula, särskilt med tanke på hur snygga de är i "standardutförande".
Här kommer länken till fisken jag menade, den pelletsmatade hannen längst ner, den tycker jag inte ser vass ut.
Den bilden brukar komma upp på första sidan ibland.Janne
Här kommer länken till fisken jag menade, den pelletsmatade hannen längst ner, den tycker jag inte ser vass ut.
Kommentar