If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jan-Erik och övriga som vill regga, jag bjuder på lite extra tid
Skynda att maila och skicka tillbaka ikväll, så fixar vi det.
Jag har dubbel- och trippelkollat spamfilter osv och inte hittat några auktions-mail. Det kan väl vara på sin plats att tala om att min mailadress inte innehåller några parenteser, så byt ut dem och texten där emellan mot @
tony.englund(snabelkanelbulle)gmail.com
På GCG;s hemsida om auktionen står det att man skall skicka föranmälan till info@gcg.se och det är dit jag har skickat den!
Nu har jag skickat den till dig också.
På GCG;s hemsida om auktionen står det att man skall skicka föranmälan till info@gcg.se och det är dit jag har skickat den!
Nu har jag skickat den till dig också.
Jan-Erik
Hoppsan, det var ju osedvanligt dumt att skriva fel adress där Jag har inte ens tillgång till någon gcg-mail.
Ok.
Bilen tankad spolarvätska påfylld, frigolit lådor lastade,GPS en programerad.
Klockan ställd på ringning har jag glömt något?? Just de måste hemta ut pengar innan vi far. Syns i morgon folks
Ok.
Klockan ställd på ringning har jag glömt något?? Just de måste hemta ut pengar innan vi far. Syns i morgon folks
Jag är bra nära dig - men antar att du startar lite tidigare? - men har du redan friggolådorna med fisk i bilen...det kallar jag flygande start!
MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!
Ja det får jag väl verkligen hoppas, för att det är en kanonfirre.
Har du ett utgångspris på dom , eller har du ett minsta pris som du kan acceptera, eller är det högstbjudande.Janne
jo jag har satt minipris på många av mina och polarens påsar tycker inte fisken ska ges bort, då riskerar ju man att fisken köps av nån som egentligen inte vill ha den utan köpte den för att det var billigt och därmed kanske inte behålls speciellt länge, men mini priset är väl vad 1 eller 2 fiskar kostar att köpa i butik
Ok.
ja usch ska kliva upp om 5 timmar.....blääää hoppas att jag vaknar)
Och var är den listan? Har inte sett till den ännu!
Ja, varför ska du ha listan Wilhelm, tänkte du komma ner till götet, eller är du bara nyfiken, jag ville också ha listan, men jag fick ingen lista.
Men jag tror att Tony var uppe i 250 poster när han skrev listan, och jag tror att det hamnar på ca 550 poster, och det var rätt så billiga priser på sillar.Janne
Kommentar