Auktion i Göteborg 29 November 2008
Kollaps
X
-
-
Jag kan väl skriva ut vad jag har med mig då.....
Pelvicachromis sp. Blue fin
Cyprichromis leptosoma "utinta" blue flash
Challinochromis Brichardi “svarta masken
Neolamprologus brichardi
Neolamprologus Marunguensis
Neolamprologus Brevis “chimba” F1
Cyathopharynx foae "cobago copper"
Ancistrus L144 "black eye"
Julidochromis dickfeldi
Neolamprologus Hequi
Julidochromis Transcriptus "kissi"
Cryptoheros maculipinnis (Eliotti)
Cryptoheros septemfasciatus
cryptoheros spilurus
Parachromis loisellei
parachromis Fredrichstahli
Crecichla sp. Xingu 1 hane +30cm
För att den firren är inte någon dussinfisk precis, ja berättar du det för Kent så kan jag tänka mig att han kommer till auktionen.JanneKommentar
-
-
På min önskelista finns stänktetra, någon gul variant på A. agassizii samt apistogrammor i allmänhet. Jag håller tummarna och kommer med den tjocka plånboken! (Y)mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Ja du Per - detta kan jag inte bidra med, men något av det finns säkert i den stora massan av auktionsposter. Själv är jag lite på jakt efter S.Tinanti och kanske nåt mer och micromask, lyckades ha ihjäl min egen odling häromsistens.MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
-
Ja det var mycket smått och gott Peter, vi får väl hoppas att du få får ett bra pris för dina, Cyathopharynx foae "cobago copper"
För att den firren är inte någon dussinfisk precis, ja berättar du det för Kent så kan jag tänka mig att han kommer till auktionen.JanneTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
-
Malawijanne --> dina prinsessor får postadressen V:A Frölunda imorgon– Säger man Mark eller Marc?
– Man säger Mark In Da Muthaf@#&in’ Park!
---
Mark Owuya, legendarisk rapartist och målvaktKommentar
-
Får väl köra snigenvarianten på plats i morgon istället.
Jan-ErikKommentar
-
Hur går det Tony? Inget Idol - men hur kan du missa På spåret? - här tävlas det varje fredag som detta pågår! Och, inte för att jag vill skryta, vinner oftast...men det är klart, vi sitter i soffan, de andra i TV:n.
Men hur går det Tony? Har du nån aptitretare för imorgon - även om vi ses där?MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Jan-Erik och övriga som vill regga, jag bjuder på lite extra tid
Skynda att maila och skicka tillbaka ikväll, så fixar vi det.
Jag har dubbel- och trippelkollat spamfilter osv och inte hittat några auktions-mail. Det kan väl vara på sin plats att tala om att min mailadress inte innehåller några parenteser, så byt ut dem och texten där emellan mot @
tony.englund(snabelkanelbulle)gmail.comTony EnglundKommentar
-
Jan-Erik och övriga som vill regga, jag bjuder på lite extra tid
Skynda att maila och skicka tillbaka ikväll, så fixar vi det.
Jag har dubbel- och trippelkollat spamfilter osv och inte hittat några auktions-mail. Det kan väl vara på sin plats att tala om att min mailadress inte innehåller några parenteser, så byt ut dem och texten där emellan mot @
tony.englund(snabelkanelbulle)gmail.com
Tja tony.
eftersom det finns risk att vi blir sena till aktionsstarten (fisken lämnar vi tidigt) kanske du kan fixa en utskrift på aktionsgodset så att man kan ögna igenom, eftersom vi inte hinner titta igenom påsarna....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ja det var mycket smått och gott Peter, vi får väl hoppas att du få får ett bra pris för dina, Cyathopharynx foae "cobago copper"
För att den firren är inte någon dussinfisk precis, ja berättar du det för Kent så kan jag tänka mig att han kommer till auktionen.JanneMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar