Auktion i Göteborg 29 November 2008
Kollaps
X
-
-
Är dock grymt sugen på att åka i år och buda på lite malar men har fått förhinder
Lär bli en lättare fight i år om malarnaKommentar
-
Kommentar
-
Har länge tänkt kontakta dej för en liten tur till Huskvarna men det har inte blivit av.
Men det får vi väl ta någon annan stans.Kommentar
-
E de någon från MAF eller malmö trakten som har en plats över i en bil så fyller jag gärna den !
// drd// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Talade just med Kent i Nol och han håller EXTRAöppet på lördag så att man skall hinna med att både åka på auktion och kunna gå i butik om man vill.
Öppet från kl 10 - 17. Som extra krydda på moset så har han även ett erbjudande om 20% rabatt på all fisk. (avser ordinarie priser). För NCS medlemmar finns också möjlighet att handla produkter från medlemserbjudandet som finns att läsa i butiken... (för er då som inte redan hunnit få tidningen så blir det ju spännande att se vad som ingår i detta nummer...).Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Talade just med Kent i Nol och han håller EXTRAöppet på lördag så att man skall hinna med att både åka på auktion och kunna gå i butik om man vill.
Öppet från kl 10 - 17. Som extra krydda på moset så har han även ett erbjudande om 20% rabatt på all fisk. (avser ordinarie priser). För NCS medlemmar finns också möjlighet att handla produkter från medlemserbjudandet som finns att läsa i butiken... (för er då som inte redan hunnit få tidningen så blir det ju spännande att se vad som ingår i detta nummer...).MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Nej, allvarligt talat så ska jag ändå hälsa på döttrarna men till framtida auktioner tycker jag att det ska finnas listor 3-4 dagar innan så att långväga besökare kan ta ställning till om det är värt resan eller ej (även om det säkert är mycket trevligt rent socialt). Lite tuffare krav på föranmälan av auktionsgods i kombination med viss möjlighet till efteranmälan brukar kunna ordna lite framförhållning.mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Per, jag förstår hur du tänker. Det finns dock ett liiiitet problem, och det är ju att det är fisk som skall packas vilket bör göras i absolut sista stund. Folk som förreggar har ju ända tills på fredag kväll innan jag måste ha tillbaka listorna.
Vanligtvis brukar det ju dyka upp en massa fiskar/växter i auktionstråden några dagar innan det beger sig, men i år har det vart tystare än vanligt.Tony EnglundKommentar
-
Snaaaart är det dags...jag längtar faktiskt (om det inte framgått tidigare) efter att få ägna en hel dag åt intresset tillsammans med andra av samma slag/sort. Tänk att få tjöta fisk, akvarier, etc helt utan undrande blickar och förslag om sinnessjukhus etc.MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Öppet från kl 10 - 17. Som extra krydda på moset så har han även ett erbjudande om 20% rabatt på all fisk. (avser ordinarie priser). För NCS medlemmar finns också möjlighet att handla produkter från medlemserbjudandet som finns att läsa i butiken... (för er då som inte redan hunnit få tidningen så blir det ju spännande att se vad som ingår i detta nummer...).Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar