Auktion i Göteborg 29 November 2008

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • joe
    Användare
    • June 2006
    • 1451

Ursprungligen postat av MagicFingers
    skall jag ta det som en pik eller? ..
    jag tycker nog att GCG bör slå lte på trumman när det gäller annonsering!

sätt ut lite lappar här och där nu, kanske an annons i GP skulle dom kunna kosta på sig, skapa lite intresse .

Har mailat angiven adress till tony, men inget svar ännu.
    Ta det inte som en pik! - från mig iallafall - det är väl bra om alla som kan förregistrerar så blir det mer tid till annat (tjöt t.ex) och så var det ett bra tillfälle att pålysa att detta - förregistrering alltså - är möjligt och önskvärt!

Vi gör vad vi kan för att slå på trumman - här i forumet, mun till mun och, tror jag, med en tråd hos Zoopet. Annons i GP känns väl som ett overkill förutom att det kostar mer än det smakar. Möjligen ett litet mail till "Detta händer", men det publiceras så vitt jag vet samma dag som eventet!

Nå om vi håller tråden levande och blir några fler som kittlar nyfikenheten lite - som du Magisc Fingers - så är det också god reklam!
    MVH - joe

Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

Kommentar

• Per B
      Användare
      • September 2005
      • 1250

Jag är i stan för att hänga med ett gäng gamla kompisar senare på eftermiddagen. Jag räknar med att hinna titta in. Det värsta är att jag inte ska åka hem förrän söndag eftermiddag - tur att den dotter jag bor hos har badkar (om-i-fall-att)!
      mvh Per

Tanganyika och Västafrika i burkarna

Kommentar

• Christian Alfredsson
        NCS Medlem

• April 2002
        • 4187

sätt ut lite lappar här och där nu, kanske an annons i GP skulle dom kunna kosta på sig, skapa lite intresse .

Att sätta in annonser på Blocket tror jag skulle funka kanon! Reklam på Zoopet får man bäst genom att tjöta i forumet.
        Christian Alfredsson
        http://www.zoopet.com
        http://www.christianalfredsson.com

Kommentar

• cichlids4fun
          • April 2002
          • 3109

Ursprungligen postat av Per Bjellert
          Jag är i stan för att hänga med ett gäng gamla kompisar senare på eftermiddagen. Jag räknar med att hinna titta in. Det värsta är att jag inte ska åka hem förrän söndag eftermiddag - tur att den dotter jag bor hos har badkar (om-i-fall-att)!

Annars kanske fisken kan få lift hem av mig.....
          Mvh
          Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• Per B
            Användare
            • September 2005
            • 1250

Ursprungligen postat av cichlids4fun
            Annars kanske fisken kan få lift hem av mig.....
            Har du plats att vara hotell då? Du är ju en pärla i så fall. Vi får diskutera om behovet uppstår.
            mvh Per

Kommentar

• cichlids4fun
              • April 2002
              • 3109

Har du plats att vara hotell då? Du är ju en pärla i så fall. Vi får diskutera om behoevt uppstår.
              Allting är ju relativt, men om du inte köper hälften av allt så borde det få plats det är ju bara två dar......i värsta fall kan de ju få gå med crenicichla sp xingu1...bara 35cm
              Mvh
              Peter

Kommentar

• Per B
                Användare
                • September 2005
                • 1250

Ursprungligen postat av cichlids4fun
                Allting är ju relativt, men om du inte köper hälften av allt så borde det få plats det är ju bara två dar......i värsta fall kan de ju få gå med crenicichla sp xingu1...bara 35cm
                Då ska jag inte köpa för dyra firrar!

Men allvarligt, tack så hemskt mycket. Dyker behovet upp är det kanon att kunna utnyttja dig!
                mvh Per

Kommentar

• joe
                  Användare
                  • June 2006
                  • 1451

Välkommen Per! Ska bli kul att se dig irl. Och behovet dyker sannolikt upp...det är svårt att inte vara med och bjuda efter en stund
                  MVH - joe

Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

Kommentar

• cichlids4fun
                    • April 2002
                    • 3109

Då ska jag inte köpa för dyra firrar!

Men allvarligt, tack så hemskt mycket. Dyker behovet upp är det kanon att kunna utnyttja dig!
                    det är lugnt..

förresten så är xingun singel...... så kanske man skulle plocka med den till aktionen.....om intresse finnes
                    Mvh
                    Peter

Kommentar

• patriksg
                      Användare
                      • September 2007
                      • 75

Ska bli kul att gå på auktion på hemmaplan =) Tar jag med mig något så blir det bara lite tetror som jag vill bli av med...

Dock kommer jag nog köpa med mig en del hem =) Ser ut att bli lite från magicfingers igen om du tar med lite L-Malar. =)

Kommentar

• Byttorp
                        Användare
                        • November 2003
                        • 1585

Nej ta det inte som en pik, inte alls (faktum var bara att ampularia och valisneria var det enda jag kom på i all hast.....).

Jag tar jättegärna emot hjälp med att ta fram lappar, dela ut dessa osv. Har vi några frivilliga så går det bra att skicka PM till mig. Min egen tid räcker inte till, men visst en annons i gp eller varför inte flera var en bra idé och säkerligen något som vi kan ta upp och göra inför nästa år ifall vi inte hinner inför året.
                        Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                        Ordförande GCG

Kommentar

• Tony
                          Användare
                          • April 2002
                          • 4594

Jag har fått era anmälningar om förregistrering!

Ni får era nummer i god tid, jag lovar och svär
                          Tony Englund

Kommentar

• olaJ
                            Användare
                            • August 2003
                            • 584

Är det sug efter malar på auktionen? För då kanske man skulle ta med ett gäng L-malsyngel? Vad tror ni?
                            "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

• Niklas Olsson
                              Användare
                              • February 2003
                              • 1156

Jag tror nästan att malar är bland det mest eftertraktade så det är nog ingen dum ide att slänga med några och se hur det går.
                              //Niklas

www.nofoto.se
                              Nofoto på Facebook

Kommentar

• olaJ
                                Användare
                                • August 2003
                                • 584

Ursprungligen postat av Niklas Olsson
                                Jag tror nästan att malar är bland det mest eftertraktade så det är nog ingen dum ide att slänga med några och se hur det går.
                                Ok, då kan jag nog ta med en 6-7 sorters malar, skall man ta 5-6 stycken i varje påse eller vad är lämpligt, de 30:- i startsumma är väl per påse eller hur räknar man?
                                "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

Arbetssätt...