..Jo det Undrar Jag med...Vart lite Intresserad.."Undrar vem som har det? Vilken art det är och lite mer? mest kul... har hittat andra trådar om pris.. men det är ointressant tycker jag" -Ok vart verkligt ivrig nu. Så Jag "forskade litet I ämnet...._Efter en helkväll framför Datorn..._Hittade ett par Poecilia Reticulosa.. -Har inte sett dem ännu.. -Men Säljarn e från Tyskland . O Han har lovat De inte längre finns i Sjön..Bara Hos , typ 100 Akvarisster =)) -Inte undra på att Jag fick pröjsa 10....*100 För dem =).. MEN!! -Lita på mej =). Jag kommer att bevara dessa firrar =) -Om Ni vill se bilder på Firrarna , Faan , Maila =)
vem har den ovanligaste malawin här?
Kollaps
X
-
-
en "stranger" bör vara pseudotropheus elongatus sp. Aggresive har sökt arten i flera år men kanske har nån den? (nja tror inte det) svaren blir "ja har elongatus yellow tail eller chewere..osv,,"
Nej den arten har ingen! helt säker faktiskt.Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Har ett gäng yngel efter dina Ethelwynnae faktiskt.. så hör du av om du menar allvar
En annan ovanlig Aulonocara som simmar hos mig är sp. Chitande Type North.Kommentar
-
Jag har en fin fisk
Protomelas chirwa vet inte om den är så ovanlig,har precis fått första kullen på dom.Malawi i massorKommentar
Kommentar