Undrar vem som har det? Vilken art det är och lite mer? mest kul... har hittat andra trådar om pris.. men det är ointressant tycker jag
vem har den ovanligaste malawin här?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jeg har denne,Tropheops tropheops fra Cocodille rock.
Den er ikke så veldig vanlig i handelen,hvertfall ikke som MC.3200 liter med Malawi ,Viktoria og Maller -
Kommentar
-
Kommentar
-
Just nu har jag inga ovanliga malawi alls, men när jag hade lokal var nog min ovanligaste malawi en liten grupp Labidochromis sp. Purple Long Nose. Tror den kom från Metangula, men jag är inte säker.
Har tyvärr ingen bild.
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Dessa är inte så vanliga och går hos Albin (jag har A. caliptera, Chizumulu Island).
Astatotilapia caliptera, Chizumulu Island
A Astatotilapia calliptera , Mphatsanjoka Dambo
Oreochromis shiranus, Mphatsanjoka Dambo
Oreochromis karongaeSenast redigerad av DaRe; 26 December 2011, 23:22.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Här finns bild:
Kommentar
-
I och för sig. Jag har också en raritet. Ett gäng golden som INTE leker.
Fast det kan bero på sällskapet i karet...Kommentar
-
Metriaclima Zebra Mustard
ser ut lite som Tropheopsen som Alexander har.
Fotot kunde vara bättre:-)
Eller Petrotilapia microgalana Nkhata BaySenast redigerad av maltandis; 07 October 2008, 15:17.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Vad är utmärkande för Calipiteran vid Chizumulu Island?Kommentar
-
Protomelas Fenestratus "Nkanda" är inte vanlig innom hobbyn tror jag. Min är relativt nyköpt.Kommentar
-
Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Ovanligt och Ovanligt beror ju på hur man ser det
VF Champsochromis caeruleus
SO Nimbochromis linni
Mina Thropheops tropheops "makokola reef" är väll inte så där jätte vanliga de heller får MC hanar av dem med ibland men de ger mest vanliga hanar.4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
Kommentar