Hej!
Så har man nu äntligen tagit fram ett mkt prisvärt allternativ för dig som vill ha solluppgång och solnedgång. Tänk dig att lysrören istället för att blixtra till och gå från släkt till 100% effekt på 2s. dimmas upp under c:a 30min. Vore väl fint? Likadant på kvällen ...
Nu finns det en grunka som man ställer in på 10, 12 eller 14h belysning. Den finns med tre olika lysrörsallternativ; 20, 30 och 40W.
Det fina i kråksången är priset:
2x20W 612:-
2x30W 624:-
2x40W 658:-
Så här ser grunkan ut:
och här har du information (har översatt den med ett googleverkty)
och här köper du den i Sverige (obs Light cycle unit)
För dem av oss som har mer ljus kan man ju låta resten av ljuset tändas på sedavanligt "tjabonk"-sätt när denna grunka har gjort sitt.
Hoppas fler än jag tyckte det här var en bra grej ... =)
mvh.
Ricard
Så har man nu äntligen tagit fram ett mkt prisvärt allternativ för dig som vill ha solluppgång och solnedgång. Tänk dig att lysrören istället för att blixtra till och gå från släkt till 100% effekt på 2s. dimmas upp under c:a 30min. Vore väl fint? Likadant på kvällen ...
Nu finns det en grunka som man ställer in på 10, 12 eller 14h belysning. Den finns med tre olika lysrörsallternativ; 20, 30 och 40W.
Det fina i kråksången är priset:
2x20W 612:-
2x30W 624:-
2x40W 658:-
Så här ser grunkan ut:
och här har du information (har översatt den med ett googleverkty)
och här köper du den i Sverige (obs Light cycle unit)
För dem av oss som har mer ljus kan man ju låta resten av ljuset tändas på sedavanligt "tjabonk"-sätt när denna grunka har gjort sitt.
Hoppas fler än jag tyckte det här var en bra grej ... =)
mvh.
Ricard
Kommentar