hej ! jag är en återfalls akvarist och jag undrar , vart tog botkyrka akvarie sällskap vägen ? jag tror att annmarie kanske vet, kan ha fel.....Det behövs här ute i kommun. Sitta och åka till bollis eller haninge, eller stockholm ,(obs ! ingen fel på dessa föreningar) men det är en bra bit att åka om man vill träffa likasinnade. mvh jompa i tumba
botkyrka akvarie sällskap ?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Hej!
hej!
Ja Jompa jag var ordf i Botkyrka akvariesällskap för flera år sedan tyvärr så rann den ut i sanden är nu med i Bollis det är en kanonklubb/Ann-Mari -
Det var synd att det gick åt pipan, vad var anledningen att det gick så ? när grundade ni föreningen och när gick den i putten ? hur många medlemmar ?.Kommentar
-
Hej!
Hej!
Den tror jag grundades första gången på 60-70 talet men då var inte jag med,den hade väl då ett 70 tal medlemmar och var mycket aktiv,sen blev jag på 90-talet ordf och vi var runt ett 20-tal medlemmar/Ann-MariKommentar
-
Tänk där var jag med ett år på 70-talet, det bör ha varit -73 eller -74. Det jag minns bäst var när han som byggde bakgrunder i frigolit till skansens akvarier höll ett föredrag. Han var mycket inspirerande och det ledde till att jag byggde ett par frigolitbakgrunder själv.mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
-
Ja, så klart det var Sune Holm! Tack för assistans till en senil!mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
Kommentar