botkyrka akvarie sällskap ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jompa.h
    Användare
    • May 2007
    • 63

    botkyrka akvarie sällskap ?

    hej ! jag är en återfalls akvarist och jag undrar , vart tog botkyrka akvarie sällskap vägen ? jag tror att annmarie kanske vet, kan ha fel.....Det behövs här ute i kommun. Sitta och åka till bollis eller haninge, eller stockholm ,(obs ! ingen fel på dessa föreningar) men det är en bra bit att åka om man vill träffa likasinnade. mvh jompa i tumba
  • Gäst

    #2
    Hej!

    hej!
    Ja Jompa jag var ordf i Botkyrka akvariesällskap för flera år sedan tyvärr så rann den ut i sanden är nu med i Bollis det är en kanonklubb/Ann-Mari

    Kommentar

    • jompa.h
      Användare
      • May 2007
      • 63

      #3
      Ursprungligen postat av annmari
      hej!
      Ja Jompa jag var ordf i Botkyrka akvariesällskap för flera år sedan tyvärr så rann den ut i sanden är nu med i Bollis det är en kanonklubb/Ann-Mari
      Det var synd att det gick åt pipan, vad var anledningen att det gick så ? när grundade ni föreningen och när gick den i putten ? hur många medlemmar ?.

      Kommentar

      • Gäst

        #4
        Hej!

        Hej!
        Den tror jag grundades första gången på 60-70 talet men då var inte jag med,den hade väl då ett 70 tal medlemmar och var mycket aktiv,sen blev jag på 90-talet ordf och vi var runt ett 20-tal medlemmar/Ann-Mari

        Kommentar

        • Per B
          Användare
          • September 2005
          • 1250

          #5
          Tänk där var jag med ett år på 70-talet, det bör ha varit -73 eller -74. Det jag minns bäst var när han som byggde bakgrunder i frigolit till skansens akvarier höll ett föredrag. Han var mycket inspirerande och det ledde till att jag byggde ett par frigolitbakgrunder själv.
          mvh Per

          Tanganyika och Västafrika i burkarna

          Kommentar

          • Gäst

            #6
            Hej!

            Hej!
            Per jag tror du tänker på Sune Holm/Ann-Mari

            Kommentar

            • Per B
              Användare
              • September 2005
              • 1250

              #7
              Ja, så klart det var Sune Holm! Tack för assistans till en senil!
              mvh Per

              Tanganyika och Västafrika i burkarna

              Kommentar

              Arbetssätt...