CB på gång - hög tid betala in medlemsavgiften

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    CB på gång - hög tid betala in medlemsavgiften

    Ciklidbladet är nu på tryckeriet för tryckning och jag kommer att senare meddela här på "Forumet" när tidningen är klar för att skickas ut till medlemmarna.
    För den som ännu inte betalt in medlemsavgiften för 2003 är det därför nu hög tid att betala in denna om ni vill ha Ciklidbladet i tid.
    Ciklidhälsningar
    Kjell Fohrman

  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    #2
    En uppdatering bara så att ingen missar det.
    Ciklidhälsningar
    KJell

    Kommentar

    • Ante
      Användare
      • November 2002
      • 571

      #3
      jag har betalat in medlemsavgiften idag och undrar om jag hinner få någon tidning nu?
      jag undrar också om jag får förra årets tidningar när jag löste medlemskap?

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Användare
        • April 2002
        • 4619

        #4
        Hej och välkommen som medlem Ante,
        Jag kan inte garantera att du får nr 1 av Ciklidbladet nu direkt, sannolikt inte eftersom det tar några dagar innan vi får pengarna från postgirot och sedan ytterligare några dagar för oss att trycka etiketter.
        Egentligen skulle CIklidbladet ha gått iväg idag idag men tryckeriet hade glömt att plasta tidningarna så det blir några få dagars fördröjning.
        Inom ca. 2-3 veckor lär du dock få tidningen.
        Vad gäller förra årets tidningar så får du inte dem om du löste medlemskap bara för i år och inte även betalade in avgiften för förra året.
        Ciklidhälsningar
        Kjell Fohrman

        Kommentar

        • Ante
          Användare
          • November 2002
          • 571

          #5
          ok, men kan jag betala in en summa och köpa förra årets tidningar?

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Användare
            • April 2002
            • 4619

            #6
            Vi brukar vänta ett halvår och sedan brukar vi släppa förra årets Ciklidblad till starkt reducerat pris.
            Kan du inte vänta tills dess så kan du betala in 250:- nu så får du dom direkt. Ange då väldigt TYDLIGT att det är 2002 års tidnigar du vill ha, så att det inte blir några missförstånd.
            Ciklidhälsningar
            Kjell

            Kommentar

            Arbetssätt...