If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej!
Jörg och Volker Stendker föder upp diskus ja,/Ann-Mari PS Dom har en enorm anläggning i Tyskland,fanns förut bilder på Simontorps hemsida över den
Hej!
Jörg och Volker Stendker föder upp diskus ja,/Ann-Mari PS Dom har en enorm anläggning i Tyskland,fanns förut bilder på Simontorps hemsida över den
Hej!
Jo Tingfish om du gillar diskus så är diskuslive från Bernd Degens förlag ett måste för dig,specialartiklar från hela världen både från kommersiella odlingar och proffsodlingar,otroligt bra artiklar senaste numret innehöll bla en stor artikel från en asiatisk diskusodling fotona håller mycket hög klass och tidningen är helt för diskusfantaster jag tror deras website är www.diskuslive.de /Ann-Mari PS Tidningen kommer ut 4 ggr per år och är givetvist på Tyska
Hej!
Jo Thingfish glömde bort och göra reklam för vår Nordiska diskusklubb www.nodss.se där träffas vi diskusfantaster och utbyter erfarenheter etc kostar 200 kr per år och du får mycket för pengarna/Ann-Mari
Hej!
Huru annmari skall du till duisburg nästa vecka eller? Du är ju ett discus freak så ville bara kolla.
hej!
Nej Andreas jag kan inte skulle gärna ha åkt men har min egna akvarieanläggning och ta hand om ska också repa med min pianist,men nästa år hoppas jag på och komma dit/Ann-Mari
Hej!
Jo Thingfish glömde bort och göra reklam för vår Nordiska diskusklubb www.nodss.se där träffas vi diskusfantaster och utbyter erfarenheter etc kostar 200 kr per år och du får mycket för pengarna/Ann-Mari
Du är ju fortfarande inte medlem i den föreningen själv Ann-Mari.. udda!
Kommentar