Jag har kört över heldragen linje, jag har nog inte alltid stått helt still vid stopp....och vist händer det att jag kör för fort...men det hände mycket mer förut innan jag upptäckte att jag inget vann utan snarare förlorade tid OCH tog risker (de ökar vi högre hastighet oavsett hur duktig förare man är!!!) Nu använder jag farthållaren ofta - men naturligtvis drar jag på vid en omkörning etc...
...men vi kommer nog inte mycket längre - vi är inte riktigt överens i alla delar och får väl försöka leva med det - vad avser fylle/drogkörning så är jag dock helt med dig och menar, helt utan jfr., att straffen för detta är åt skogen för låga. Använd du din rätt till civil olydnad till fortkörning så ska jag använda min till att tjöta hål i huveet på dig med flera!
...men vi kommer nog inte mycket längre - vi är inte riktigt överens i alla delar och får väl försöka leva med det - vad avser fylle/drogkörning så är jag dock helt med dig och menar, helt utan jfr., att straffen för detta är åt skogen för låga. Använd du din rätt till civil olydnad till fortkörning så ska jag använda min till att tjöta hål i huveet på dig med flera!
Kommentar