Djupa o intelligenta Fredag och Lördags diskussioner!
Kollaps
X
-
-
NilsKommentar
-
Faktum är...trots att många vilt slår ifrån sig...att om vi bara fick chansen så skulle vi inte säga nej tack.
Jag kan lugnt säga att jag ser om mitt eget hus först och främst. Det är inget att hyckla om, men jag förstår känslan när man ser detta smörgåsbord av överfrosseri och jag känner samma avsky till den delen av sanningen.Kommentar
-
Faktum är...trots att många vilt slår ifrån sig...att om vi bara fick chansen så skulle vi inte säga nej tack.
Jag kan lugnt säga att jag ser om mitt eget hus först och främst. Det är inget att hyckla om, men jag förstår känslan när man ser detta smörgåsbord av överfrosseri och jag känner samma avsky till den delen av sanningen.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Kvinnan menar du? Hehe...SEB..hm...say no more.
Fast jag vet att du inte menade direkt den kvinnliga utan mer den individ som VET att bromsa...och att förhålla sig "lagom".Kommentar
-
Bra skrivet, men det som jag ser som problem är de girighet som har spridit sig och som en del tror är normalt. Jag ska nog ordna en extraficka i min egen svepning för att vara säker på att få någon enkrona också med till krematoriet.
NilsKommentar
-
Hur många bankdirektörer finns det i Sverige?
Hur många vill bli bankdirektör i Sverige?
Hur många är kvalificerade att bli bankdirektör i Sverige?
Ni behöver inte föra denna debatt här, den klarar Aftonbladet av hur bra som helst!Kommentar
-
Hur många som vill bli bankdirektörer? Mitt svar hur många som helst.
Hur många det finns? Mitt svar väldigt många.
Hur många är kvalificerade? Mitt svar ett fåtal
Hälsn NilsKommentar
-
Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Man bör nog ha varit med på nån av Wallenbergarnas fester eller känna någon av Wallenbergskretsen.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Det har du faktiskt rätt i, det här inlägget var nog inte så genomtänkt när man ser till helhetenKommentar
-
En annan fråga. Varför blir vi fisknördar aldrig riktigt kloka. Varför ska jag hålla mina firrar låsta i ett akvarium i stället för att de får simma där de hör hemma?
Nej, jag har inte svaret men kan av och till fundera över mitt eget förstånd.
NilsKommentar
-
I mitt fall är det för att jag har fel i näsan och inte kan dyka så har jag dem inte i kar får jag ju inte se dem.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Aj, aj , aj. Det låter inte gott.Själv har jag dykarutbildning och har dykt både här och där i världen.Då var min fråga en smula enfaldig om varför ha fiskar i en burk.
NilsKommentar
Kommentar