Djupa o intelligenta Fredag och Lördags diskussioner!
Kollaps
X
-
-
Igår körde jag om två kepsgubbar och en riktigt slö jäkel som körde i 20 km på 90 väg. Kepsgubbe tänkte jag, men det var en liten tant som knappt stack upp över ratten. Håret var dock bara vanligt vitt. Vad har ni upplevt i trafiken denna veckan?Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Alla som passerar Smålands gränser till annat landskap måste lämna kepsen i Småland!
Så därför finns inga kepsgubbar här i Östergötland. hm.... tror jag.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Nej, inte så många kepsar kanske... men i rondellernas huvudstad Linköping så är snarare problemet att många inte orkar använda blinkers. Hur tråkigt är det inte att stå och vänta på att köra in i en rondell i onödan, bara för att någon inte pallar "blinka ut".MickeKommentar
-
Kan bara hålla med! Vad fan tror folk att blinkersen är till för, prydnad i bilen bara eller!?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Nu har jag precis sökt ett "akvarie-jobb", håller mina tummar hårt hårt hårt.... Vara arbetslös i en stad som Göteborg är kul men man blir väldigt dekadent till slut!Jag är solipsist!Kommentar
-
Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Jaha då är familjen samlad här på fredagen
har ni inget viktigare å komma med en kepsar
folk kan slarva bort några tusen miljarder utan att få sparken
men kepsar är viktigt
då tror jag politiker är smarta som får folket att diskutera bagatellerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Nä, rätt CF. Nu vänder vi på tråden. Världen vände ju helt i tisdags. jag har varit rätt antiUsa i flera år, men nu är jag ta mig fasen helt såld på Obama. Han är ju grym, börja med att lägga ner Guantanamo direkt -klockren start! Och hans invigningsdtal får elva av tio möjliga poäng från mig!Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Blev för övrigt ömkörd av ett pucko på 50 väg. Vi fortsatte ett par kilometer på samma väg och han kryssade vidare. Trots det så var jag bakom honom mest hela tiden då andra svängde av. Hade ju varit kul om hans körkort rök när han gasade upp till 80 i onödan mest hela tiden!!!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Där hakar jag gärna på! INGEn verkar använda blinkers längre.
Blev för övrigt ömkörd av ett pucko på 50 väg. Vi fortsatte ett par kilometer på samma väg och han kryssade vidare. Trots det så var jag bakom honom mest hela tiden då andra svängde av. Hade ju varit kul om hans körkort rök när han gasade upp till 80 i onödan mest hela tiden!!!jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Nä, rätt CF. Nu vänder vi på tråden. Världen vände ju helt i tisdags. jag har varit rätt antiUsa i flera år, men nu är jag ta mig fasen helt såld på Obama. Han är ju grym, börja med att lägga ner Guantanamo direkt -klockren start! Och hans invigningsdtal får elva av tio möjliga poäng från mig!
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Visst en hyvens man
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4250659.abMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar