Djupa o intelligenta Fredag och Lördags diskussioner!
Kollaps
X
-
-
Ja SVT ser i alla fall till att lördagar blir TV fri, det enda jag kan tänka mig att titta på är Landet Runt 18.15, det brukar ibland ha ganska roliga/intressanta reportage.
Prieme time med dansbanskampen och Svenssons undanber jag mig, tur att det inte finns något tvång att titta på eländet
Har just varit nere i akvarierummet och filmat lite, får se om det blir något som jag kan lägga upp utan att skämmas
PS: Jag har slutat att titta på reklamkanaler eftersom jag anser min tid vara för värdefull för att bli matad med reklam 15 - 20 minuter varje timma. Läser inte deras tablåer längre och på så sätt missar jag inget hellerKommentar
-
-
Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Beror på forum, här är det inte reklam utan information
Jag har inget principiellt emot reklam, vet att det måste/bör finnas i vårt samhälle. Men det innebär inte att jag måste titta på den Framförallt inte på TV som omger reklamen med dåliga program för det mesta.
Saknar Viasat History efter flytten Det var en kanal med kvalité program utan reklam.Kommentar
-
Beror på forum, här är det inte reklam utan information
Jag har inget principiellt emot reklam, vet att det måste/bör finnas i vårt samhälle. Men det innebär inte att jag måste titta på den Framförallt inte på TV som omger reklamen med dåliga program för det mesta.
Saknar Viasat History efter flytten Det var en kanal med kvalité program utan reklam.
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Highland Eagle.har jag precis börjat att dra i mig,
inte var det gott inte,
men med massor av cola så går det i,
begriper inte överhuvudtaget hur man kan tycka att whiskey är gott,
smakar precis som dåligt hb.UffeKommentar
-
Kommentar
-
Man ska inte dricka det. Det är inte saft vet du. Man ska smutta, små volymer över lång tid och njuta annars är det bara starkt elände.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
I kväll försöker jag mig på en Talisker - Distiller's Edition och om jag skall försöka mig på någon form av recension får dit bli ungefär så här....
Bärnstensgul med lång mossrökig eftersmak och doft av gamla raggsockar som tillbringat lite för lång tid i ett par Tretorn gummistövlar från 1969. Fast den duger gott till vardags.
Annars kan man säga "I brist på bröd äter man limpa"...Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.Kommentar
-
I kväll försöker jag mig på en Talisker - Distiller's Edition och om jag skall försöka mig på någon form av recension får dit bli ungefär så här....
Bärnstensgul med lång mossrökig eftersmak och doft av gamla raggsockar som tillbringat lite för lång tid i ett par Tretorn gummistövlar från 1969. Fast den duger gott till vardags.
Annars kan man säga "I brist på bröd äter man limpa"...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
F.ö, anspelande på tidigare inlägg i tråden, anser jag att reklam i TV skulle förbjudas, åtminstone sådan som ligger mitt i program. Och jag är inte helt säker på att jag håller med om att reklam "bör" finnas...det är väl snarast ett nödvändigt? ont. Jag tycker det vore bättre om alla de bolag som övereöser oss med papper, ni vet vilka, sänkte priserna rakt över istället med pengar de sparade på porto och tryck!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
Kommentar