Djupa o intelligenta Fredag och Lördags diskussioner!
Kollaps
X
-
-
Ribban ligger på högsta nivå, så det är bara att smälla på! Bara det inte blir politik, för det ska man inte diskutera med sina vänner!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Men hallå - bara för ett julbord och en tidig körning så var ju du inte här i gårkväll - . Nä, i princip håller jag med, men nu ska jag också nana ZZZZ för jag har varit på middag i kväll (som avslutads med några glas Brusicladdish - eller hur det nu stavas?) och imorgon är det innebandy match för äldste grabben och sedan utlovat besök på "Jul på Liseberg". Det kostar att ligga på topp...och sedan blir det ju Nol på måndag!!!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Det är inte ett nollsummespel vet du. Inte alltid säkert att det är så mycket bättre att vinna än förlora faktiskt. Det finns riktigt riktigt riktigt dåliga förlorare...Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Det tror inte jag
Vad skulle inkasso vilja mig om jag aldrig kommer ha med dom att göra.
Är alldeles för smart för sånt och skulle sagt att vi tar det över texas hold'emKommentar
-
Kommentar
-
Allt går att missbruka, men det är inte kortspelets fel!
Enligt mig kan poker, framförallt Texas Hold, närmast gemföras med Schack.Kommentar
-
Jaha, vad ska man dra till med nu då så att det blir fart på de som håller på att stämpla pannan i tangentbordet?
Kommer inte på något jag inte skulle ångra i morgon
Så jag får väl göra som alla andra, krama kuddeKommentar
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ska det spelas nåt spel så ska det vara dataspel, där är det skicklighet. Men tyvärr så kan folk skuldsätta sig och göra dumheter där med i synnerhet i MMORG. Eller så blir det spelgalningar som får hjärtsnörp och dör, änder i korea och china.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Nu är det fredag igen - får se om c 90368 får rätt i sina spefulla spekulationer om lätta och ytliga dagisdiskussioner
Nå, vad ska diskuteras ikväll? Wiskeysorter? Victoriaciklider? vattenbyten?
Den som orkar vara uppe får se - jag är bara glad att det äntligen är fredag!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
jobb 4 dagar nästa vecka sen 19DAGAR ledigt fasen ca gött det ska bliMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar