Btw hade HA baltiko inkasso
Djupa o intelligenta Fredag och Lördags diskussioner!
Kollaps
X
-
-
Men jag har en liten speldjävul bakom örat när det gäller Black Jack och Poker.
Men för att inte föda denna lilla djävul så spelar jag aldrig med pengar på nätet och när jag spelar IRL så spelar jag aldrig för mer pengar än jag stoppade i plånboken när jag gick hemifrån i nyktert tillstånd!
Men jag har väldigt roligt när jag spelar för mina tilldelade slantar och det händer faktiskt till och från att jag kommer hem med mer pengar än jag hade när jag gick hemifrån, trots omkostnader i form av dricka och taxiKommentar
-
Faktum är nog att betydligt fler ruinerar sig på spel från Svenka Spel än på hederlig gammall poker.Kommentar
-
[QUOTE=c90368;756666]
Poker är inget turspel!
QUOTE]
Hej! Vad säger du egentligen? Ska jag ha en extra lek i rockärmen för att få det någon vart och då kan jag lova dig att det inte är turspel, eller?
Hälsn NilsKommentar
-
Jag spelar ingenting i form av lotto, tips, V75, Triss osv.
Men jag har en liten speldjävul bakom örat när det gäller Black Jack och Poker.
Men för att inte föda denna lilla djävul så spelar jag aldrig med pengar på nätet och när jag spelar IRL så spelar jag aldrig för mer pengar än jag stoppade i plånboken när jag gick hemifrån i nyktert tillstånd!
Men jag har väldigt roligt när jag spelar för mina tilldelade slantar och det händer faktiskt till och från att jag kommer hem med mer pengar än jag hade när jag gick hemifrån, trots omkostnader i form av dricka och taxi
Sen finns det ett gammalt uttryck:
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att dricka i barenKommentar
-
[QUOTE=nils42;756703]
det är inte lätt att tjata på minsta barnet hur olämpligt det är med poker på nätet då han har 10000kr på kontot och får nya tskirt varje veckajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
[quote=cf.akvarielagret;756706]
Spelar man när man känner för det, efter någon öl en fredag eller lördag så är man looooser!
Har faktiskt funderat på att spela seriöst, men kommit fram till att fru och arbete inte fungerar på samma gång och jag valde då att inte spela överhuvudtaget på nätet!
NU ska jag gå och mata fiskar mm.Kommentar
-
Inte egna, men bekantas erfarenheter. Dessutom finns det nätverk och organisationer som jobbar med spelberoende och skuldsanering som har en hel del på fötterna. Det är skit som spelas på skumma ställen, vad ni gör hemma i ert kök kan kvitta, men det leder till elände.Senast redigerad av Olorin; 06 December 2008, 21:09.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Inte egna, men bekantas erfarenheter. Dessutom finns det nätverk och organisationer som jobbar med spelberoende och skuldsanering som har en hel del på fötterna. Det är skit som spelas på skumma ställen, vad ni gör hemma i ert kök kan kvitta, men det leder till elände.
Känns mer som du är avundsjukKommentar
-
Kommentar
-
Inte egna, men bekantas erfarenheter. Dessutom finns det nätverk och organisationer som jobbar med spelberoende och skuldsanering som har en hel del på fötterna. Det är skit som spelas på skumma ställen, vad ni gör hemma i ert kök kan kvitta, men det leder till elände.
Men för oss som kan hantera det så är de förbaskat trevligt och vi vill inte vara utan det bara för att några n00bar inte kan inse sina egna begränsningarKommentar
-
c90368 sa några kloka ord.Kommentar
-
Visst, somliga väger lite väl mycket. Kan vi ciklidister göra något åt detta? Nej, det tror jag inte på. Lite militär tvångsexercis kanske? Hinderbanan några varv varje dag? Ja, jag vet inte, men goda råd kan man aldrig få för många av.
Hälsn NilsKommentar
-
Frågan är om inte denna tråd borde döpas om till "Lätta och Ytliga Dagis disskusioner"
Eftersom aktiviteten avtar ungefär när dagisbarnen går hemKommentar
Kommentar