Djupa o intelligenta Fredag och Lördags diskussioner!
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Men vad tycker ni gamla "gubbar" om gamla Nazareth?
Razamanaz
Loud 'N' Proud
Rampant+++++
Hair of the dog
Nu mera tycker jag att det var synd att jag sålde mina vinyler i slutet på 90-talet. Visst kan man ladda ner, men skrapet och jacken tillhör på något sättKommentar
-
Men vad är detta
Går alla och lägger sig när det roliga börjar!
Vet ni inte att de bästa tankarna tänks efter 01.00Kommentar
-
Auktionen i morgon bitti sänker nog snittet på vakenheten. Nu är det dags för lite sömn här ocksåTony EnglundKommentar
-
Känner mig lite övergiven här i österKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kan ha varit 85...
Men vad tycker ni gamla "gubbar" om gamla Nazareth?
Razamanaz
Loud 'N' Proud
Rampant+++++
Hair of the dog
Nu mera tycker jag att det var synd att jag sålde mina vinyler i slutet på 90-talet. Visst kan man ladda ner, men skrapet och jacken tillhör på något sätt
östsidan e ju rätt ju se bara på fotbollenMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
ZZ-top... intressant. För tio år sen när jag var i synthsvängen försökte jag lyfta in lite zz-top gung i låtarna och alla runt mig tyckte de var kass och att jag var galen.
Så jag försökte lära mig att gilla de "tunga prylarna" (Nine inch Nails, Autechre, Node, LFO, Frontline Assembly o.s.v.). Idag kan står jag bara ut med Frontline Assembly. Däremot så kastade jag in en gammal platta med ZZ-top i hemmabion förra veckan.
Sharp dressed man spelad på tung hifi med 1200watt subwoofer. - Yeah Baby, som Austin Powers säger! Det var da shit gung! Gammal grym låt. Fast man kan strunta i att lyssna på den i köksradion...Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Har ett slutsteg som levererar nominellt 800 watt, så jag vet precis vad du menarKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar