Djupa o intelligenta Fredag och Lördags diskussioner!
Kollaps
X
-
-
Va snackar ni för gojja? Det finns väl ingen vettig människa som bryr sig om hockey. Det tog förbundet kål på när man sålde VM till TV3 typ -90. Och spiken i kistan satte Salo med sitt berömda fummel.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Bor man i Linköping och har missatt bucklan två år i rad och räknar med tredje gången gilt, så är det hett....Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Brynäs i topp är väl helt OK - men nästa år då kommer det bli andra bullar, Lutt, då kommer Leksand (hela Sveriges lag) upp och gör det surt för er andra! Säger en som växt upp mindre än två mil från Färjestads´s ishall!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Vill minnas att jag ville vara dom då vi spelade hockeyspel, finns dom kvarKommentar
-
ok då måste jag motsätta mig det, det absolut bästa fodret alla kategorier är enligt mig nykläckt artemia.....skalad sjunker ju inte ens så den är för mig kass.
angående näringsinnehållet så vet jag inget om skalad men nykläckt är ju grymt bra för tillväxt
jobbet tar 5 minuter per dag och då kläcker jag och matar ganska mycket med det men är man så lat så....fråga Stiffe vad han tycker....
jag ger tom mina vuxna fiskar detta förutom då kanske stora CA bjässar där det känns meningslöst men även troffarna får detMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Och tro mig - jag är härdad - det är ingen dans på rosor att växa upp och gå i skolan i Karlstad OCH hålla på Leksand...men där finns själen!MVH - joe
-
Leksand och malmö lär förbli en jojjo
lycka till med visningen.
Finns bara ett hockeylag i Sverige och det är HV71, djurgården är ett hockey bocky lag eller hur man skriver och frölunda ett konståkerslagKommentar
-
Mera hockey - håller med om Djurgården och Frölunda...gillar iofs HV71 ganska bra, men deras aktier sjönk en aning nu när det skulle dumma sig och inte släppa spelare till landslaget! Skäms!
Sedan vet jag inte riktigt vad du menar med JoJo - Leksand kommer åter för att stanna och för mig så får Malmö gärna stanna i allsvenskan eller ramla vidare nedåt!MVH - joe
-
Hrrm, om man nu vågar sig hit på en onsdag
Verkar som att tabellen börjar stabilisera sig nuKommentar
-
Skål på er
Jag är en liten svikare och har startat upp en tråd på zoopet om mitt nya akvarierum.
Tänkte mjukstarta den här tråden med några bilder på mitt blivande akvarierum. Vi får tillträde till huset den 1/11 och vi har visning på vårt nuvarande hus nu på söndag den 21/9. Förhoppningsvis kan vi sälja med lite vinst så att hela familjen får lite ”leksakspengar”. Vad jag ska investera mina pengar i är
Lovar att det blir en tråd här oxå när det blir lite mer seriöst.Kommentar
Kommentar