Troffetråden 2008 - Del 3
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Om jag måste välja något så tycker jag att Kalambona var extremt snyggamvh StefanKommentar
-
Vuxna eller smått?"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Var hos Kent i kväll, får väl säga att Kala INTE e till salu.. Var som stiffe säger mkt troffar till salu... Det jag fastnade för var Golden Kazumbe, Katoto och Kalambon var mkt intresantsamt Lufubon har mkt stor potensial att bli en supergrupp. Själva köpe jag lite gott och blandat till mitt 1125L projekt som skall bli ett tanganyika biotopkar med olika sorters troffar och pettrisar.Ja, skall blanda 5-6 olika troffearter Ikola,Limspoted kapamba,Ilangi,Nkonde,Mbita och Körsbär samt petrochromis 1+2Moshi yellow "Mahale" samt 1+4 Longola ... Och ja......Vet att jag inte skall spara och sälja yngel, men det e inte det som e meningen med detta kar, skall vara ett rent "showkar" i storarummet, inrett med btn moduler och MASSA sten så fånga fisk e inte att tänka på Övrigt som jag minns var polli "lyrstjärt". men fanns mera som jag inte minns nu Får inte glömma att Kent även har ett stort utbud av malawi .Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Ahhh Vad roligt Oden. Ser fram emot bilder i framtiden.
Jag själv har precis limmat iordning mitt 450 kar i nya huset , som regnbågarna skall gå i. Ett par moduler kom det i utöver den tidigare slimline bakgrunden.Kommentar
-
Nu börjar dom bli gula på riktigt, 7-8cm så snart är dom nog helt pippi gula hoppas jag =)Kommentar
-
Senast redigerad av Johan F; 28 December 2008, 22:34.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
Kommentar