Troffetråden 2008 - Del 3
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Möjligen sjöodlade?Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
hmm lät lite otroligt med 400 vf, ska iaf ner på torsdag så jag får väl se vad dom har. "Bemba looken" trode inte det va så svårt och förstå, när hanarna blir alldeles orange i banden , det är inte jag så förtjust i. om dom har dom ett litet nät av orange i ett gult band, är ok tycker jag , vill inte ha fler orange'a troffar. och kejsare kommer aldrig en kiriza se ut som ;D
Mvh / pontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Kommentar
-
hmm lät lite otroligt med 400 vf, ska iaf ner på torsdag så jag får väl se vad dom har. "Bemba looken" trode inte det va så svårt och förstå, när hanarna blir alldeles orange i banden , det är inte jag så förtjust i. om dom har dom ett litet nät av orange i ett gult band, är ok tycker jag , vill inte ha fler orange'a troffar. och kejsare kommer aldrig en kiriza se ut som ;D
Mvh / pontusPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Att de hade betalat extra för att få hem Vf kiriza tror jag inte ett dugg på. Läget i de områdena är extremt osäkra samt att bensinen kostar otroliga summor där nere. Jag känner en dansk som frågade Toby om han kunde köra honom för att fånga Kirizor och Toby tvärnekade på grund av att han aldrig mer skulle få se sin båt m.m på grund av pirater bla.Kommentar
-
Kontakta Kents Zooimport i Tyringe(Mjölkalånga).. Vet att han har en Vf grupp som har ett x anntal år på nacken och där e ALLA gula även hanarna, och där kan du kanske få tag i yngel som kanske får gula band.. Sedan vet jag att han även har en grupp med Oranga hanar.. Du hittar även annonser från han här på annonsmarknaden under företags annonser.Kommentar
-
Men smaken är ju som baken.Kommentar
-
Att de hade betalat extra för att få hem Vf kiriza tror jag inte ett dugg på. Läget i de områdena är extremt osäkra samt att bensinen kostar otroliga summor där nere. Jag känner en dansk som frågade Toby om han kunde köra honom för att fånga Kirizor och Toby tvärnekade på grund av att han aldrig mer skulle få se sin båt m.m på grund av pirater bla.
Dom som fångar enligt konsten regler behöver ju inte vara undercover så att säga.
Man kan få allt för pengar, vilken fisk du vill som existerar går att frambringa om man verkligen vill.Kommentar
-
Tropheus Musanga
Bryter av Kiriza diskussionen med lite färska bilder Musanga bilder.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Att de hade betalat extra för att få hem Vf kiriza tror jag inte ett dugg på. Läget i de områdena är extremt osäkra samt att bensinen kostar otroliga summor där nere. Jag känner en dansk som frågade Toby om han kunde köra honom för att fånga Kirizor och Toby tvärnekade på grund av att han aldrig mer skulle få se sin båt m.m på grund av pirater bla.
utan la en extra stor order så det skulle vara mer lönt att fånga dem.
oroligheterna där nere är inte konstant utan varierande.Kommentar
-
Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Fast det finns så mycket mer en danskar o Toby, det finns mängder av killar som fångar fisk som inte vill vara eller bli kända, varför kan man nog räkna ut själv.
Dom som fångar enligt konsten regler behöver ju inte vara undercover så att säga.
Man kan få allt för pengar, vilken fisk du vill som existerar går att frambringa om man verkligen vill.Kommentar
Kommentar