If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Stiffe, skitsnyggt, bra känsla och genomtänkta (ser det ut som) bilder.
Falköping Andreas
Har du köpt dom av malawijanne =) skämt åsido, vad e det för generation på dom där, jag har nog alldrig sett ljusröda moliro förut, inte vad jag kan minnas iaf.
Dåligt drag i tråden tycker jag sätter in några foton på några "självdöda" troffar
Golden Kalambo
De där var faktiskt riktigt fina. Gillar det blå i dem.
Ursprungligen postat av Falköping Andreas
Kommer lite Moliro bilder då som jag tycker är kanon.
Herregud, de är ju illröda. Så där ser inte mina ut. Inte ens leksugna hanar. De har en bit kvar att växa iofs. Många har röda fält bak på kroppen. Har två tre stycken som visar upp sån röd färg. Speciellt när det vankas mat så färgar de.
Föräldrarna till dem är ju VF och ska vara precis så röda.
Mkt fina fiskar!
Stiffe, skitsnyggt, bra känsla och genomtänkta (ser det ut som) bilder.
Falköping Andreas
Har du köpt dom av malawijanne =) skämt åsido, vad e det för generation på dom där, jag har nog alldrig sett ljusröda moliro förut, inte vad jag kan minnas iaf.
Nej han har inte köpt av mig, lägger ut en lite suddig bild på mina f2 från mina VF.Janne
Nej han har inte köpt av mig, lägger ut en lite suddig bild på mina f2 från mina VF.Janne
Dom e fina Janne!!Bara1 sak som gör mig ledsen när jag ser dom
Det finns folk som skickat den bilden och någon till på din grupp till mig med uppgifter om att det var VF djur och föräldrar till dom F1 yngel som jag senare köpte...
Det innebär att jag blivigt lurad Vf var f2 och yngelen vet i fan vad dom var! Nästan så man skulle vilja svartmåla en sådan person.
Kanske skulle vara bra med någon form av märkning av foto här på forumet så detta skulle bli svårare att stjäla foto här.(även om det skulle hjälpa föga)
Dessa firrar är plåtade Hos Ubbe i V-Borg så du hade rätt där stiffe .
Vad gäller Molirona så är de mkt finare nu än när de fodrades med jannes kompott. . Nu har de fått foder mer lämpat till troffar och mår mkt bättre än för ett år sedan. Eller när det nu var han köpte dom.
Dessa firrar är plåtade Hos Ubbe i V-Borg så du hade rätt där stiffe .
Vad gäller Molirona så är de mkt finare nu än när de fodrades med jannes kompott. . Nu har de fått foder mer lämpat till troffar och mår mkt bättre än för ett år sedan.
Ha ha ha , är det Ubbes grupp du har fotat, ja om det är den gruppen han köpte av mig, och dom är f2 från min ursprungliga VF grupp, ja det är en liten värld troffevärlden.
Men du får nog utveckla det lite att dom är mycket finare nu än för ett år sen.
Dom var helt friska och lekte regelbundet och var fina i kroppen för att vara odlade, jag tror att det var 25 honor och kanske 10 hannar.
Ja att dom har blivit ett år äldre och lite mer välväxta, men det har inte med fodret att göra, dom var inte fullvuxna när jag sålde dom,Janne
Kommentar