medicinering

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Elvedin
    Användare
    • September 2008
    • 63

    medicinering

    Hej
    har köpt medicin mått svamp eller vad de nu kallas för ..
    men när jag läser på förpackningen där de dock inte står på svenska så står de att man ska ge första dagen 60 droppar andra 30 å den 7 60 men vad ska jag göra dom andra fem dagarna då..
  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

    #2
    Ursprungligen postat av Elvedin
    Hej
    har köpt medicin mått svamp eller vad de nu kallas för ..
    men när jag läser på förpackningen där de dock inte står på svenska så står de att man ska ge första dagen 60 droppar andra 30 å den 7 60 men vad ska jag göra dom andra fem dagarna då..
    Ingenting gissningsvis. Du ska inte byta vatten, filtrera äver aktivt kol eller ha UV filter. Skulle gissa att du ska byta vatten inan du har i sista dosen. Vad är det för medicin?
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    • Elvedin
      Användare
      • September 2008
      • 63

      #3
      det är en medicin som kallas för dessa mor mot svamp ska det va..
      förmodligen så har jag väll städat mitt nya kar fel så dom har lyckats få svamp..

      men har gett en dosering på 60 droppar nu å i morgon ska dom få 30 droppar men den tredje dagen ska jag inte hälla i något där ska jag bara matta dom.. så vad jag har förstått så ska dom inte få mer en en dosering till å sen ska det inte va något där i mellan utan sista blir ju på söndag då som blir 7 dagen. å sen ett vatten bytte på 30% dagen efter alltså den åttonde dagen ska dom ha 30/ vatten byte ..de e så jag har förstått

      Kommentar

      Arbetssätt...