If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej..joda vi kommer knapra ihop en artikel Per och jag. Har fotat ovan och under vatten sa att jag fatt skavsar pa trigger fingret. Har aven tagit lite sma klipp undervatten. Artikeln kommer troligtvis i Februari numret men forst ska jag hem a smalta det lite, sitter pa Ethiopiens flygplats i Addis Ababa nu
Har du bilder från olika fångstplatser i sjön, ta gärna kontakt med någon i artregistrets artbetsgrupp så lägger vi upp dem kopplade mot fångstplatsen.
Har du bilder från olika fångstplatser i sjön, ta gärna kontakt med någon i artregistrets artbetsgrupp så lägger vi upp dem kopplade mot fångstplatsen.
Okey vem har hand om Malawi delen då? jag ska kolla igenom bilderna lite men en och annan plats har jag nog=)
Senast redigerad av palleh; 05 October 2008, 22:42.
jag misstänker att du kommer göra om inredningen i burken hemma efter att ha sett det på riktigt, det lär vara bra inspirerande att göra en sån resa.
Ja det är den enklaste beskrivningen på resan...de va grymt=)
De blir de nog..men som sagt det är två helt olika grejjer att se dem i naturen och hålla dem i akvarium hemma
Grymme gryyymmt palleh.
Hur var det?
Gick allt bra?
Ni har ju gjort det som många akvarister bara drömmer om. Beskriv hur gick det?
Det var riktigt coolt att få se och simma med dem i deras naturliga miljö och det va nästan som jag trott mig men med hundra mer intryck och för att inte tala om att bara ippleva afrika är rirkigt häftigt. Kommer mer utförligt i ciklidbladet senare
Okey vem har hand om Malawi delen då? jag ska kolla igenom bilderna lite men en och annan plats har jag nog=)
Jag e inlandad där även fast det inte märkts... har inte haft tid bara tyvärr.
Erik Ö är det senaste tillskottet, kontakta honom eller redigera bilderna och säg till när du e klar =)
Kommentar