Ja ser mycket fint ut, ser ut som vissa av dina orangehead har två svarta prickar stämmer det?
Jordätare i 500 liter
Kollaps
X
-
-
Min tolkning har varit att det varit den som är dominant, för det är bara en som visar två prickar, som jag har sett och upplevt!
Men det kanske är helt uppåt väggarna? Jag har som sagt ingen erfarenhet av Jordätare eller OrageheadKommentar
-
Kommentar
-
Ja, och jag har själv funderat på varför?
Min tolkning har varit att det varit den som är dominant, för det är bara en som visar två prickar, som jag har sett och upplevt!
Men det kanske är helt uppåt väggarna? Jag har som sagt ingen erfarenhet av Jordätare eller Oragehead
ser häftigt ut med två prickar iaf!Kommentar
-
Kunde inte motstå att filma i kväll! Har aldrig varit med om ett så charmigt akvarium, måste bara dela med mig
Ett problem dock, fångade rå film som skulle räcka till en långfilm
Så jag fick dela upp det liteKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kanonsnyggt C90Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
-
Allt snurrar på som det ska och det finns antydan till några förlängda fenstrålar på stjärt och bukfenor hos några fiskar
Men det var inte därför jag postade idag.
Mina D50+ granulat som jag köpte till mina Diskus börjar ta slut, det är granulat som är perfekta att mata Jordätarna med eftersom de sjunker fort och är ganska stora. Men de innehåller för mycket protein och för lite vegetabilier för att vara ett bra Jordätarfoder.
Några förslag på vad jag kan köpa istället?
Jag matar med granulat till 30 - 40%, huvudfoder är Räkmix samt att det blir räkrom/räkor blandat med gröna ärtor minst en gång i veckan.
Vi äter mycket räkor i vår familjKommentar
-
Jag brukar mata med ett grönt vegetabiliskt granulat som jag lägger i ett decilitermått med vatten från karet och efter 5 minuter kan jag klämma till dem något och sedan häller jag i detta i karet. Då sjunker granulatet, mycket uppskattat.
Annars finns en massa bra info här:
Hej och välkommen till denna tråd om våra underbara sydamerikanska jordätare! Startar denna tråden för att försöka få fler folk att intressera sig av alla schyssta jordätare som finns! Tänkte att här kan vi posta bilder på jordätare, ställa frågor & lura ner mer folk i jordätarträsket ;) Så varför skall man haSenast redigerad av DaRe; 23 December 2009, 21:11.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag kör 2 olika granulat, ett diskus d50+ och ett grönbaserat granulat. Båda två är tropical tillverkaren iaf.
Snyggt kar du har förresten Har du ngt tips på ngt ENKELT redigeringsprogram? Är intresserad av att klippa & ändra ljud ungefär..
Kör Windows7 där movie maker inte finns =/Senast redigerad av KuRtaN; 23 December 2009, 21:17.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
Kommentar