Bra idéer med modulerna, det gillar jag skarpt men inte den dåliga krokodilskinnsimmitationen på bakgrunden. Den kunde Aquaterra plagierat bättre.
Projekt Viktoria 280 Liter
Kollaps
X
-
-
Snyggt Patrick! Gillar roten som ger karet en speciell känsla...samt ljuset. Ser oerhört fint ut.
Blir det Viktoriaciklider eller något annat där?Kommentar
-
Vill bara ställa mig upp och sälla mig till jubelroparna - skitsnyggt Patrick!! Och kanske det bästa av allt är att du kör så mycket Victoria. Jag blir grymt avis! Lycka till vidare och gärna mer av dina bilder!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
-
Jag har nu fäst ett par stycken anubias nana på roten.
Malawe: Det blir en grupp på runt 25 stycken Lipochromis sp. "Matumbi Hunter".Patrick ErikssonKommentar
-
-
Nu har jag slängt i litet fisk, 15 stycken hittills och ytterligare 10 ska i imorgon. Algerna har börjat växa också vilket är trevligt.Patrick ErikssonKommentar
-
-
-
Skitbra
var det flugsmällan du har som sil ?
kommer du till ciklidstämmanjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Ciklidstämman vare kul. Kanske det finns ett stipendium man kan söka som betalar för flygbiljetten om man bor utomlands
Jag passar på att lägga upp en bild på hur det ser ut nu med litet fina alger och runt 25 stycken Lipochromis sp. "Matumbi Hunter".Patrick ErikssonKommentar
-
Ja det blir ju inte sämre med tiden - karet alltså. Jag är imponerad. Är detta ett av karen i lokalen (du har i källaren efter vad jag förstått?) eller är det finburken i vardagsrummet? Om alla kar i lokalen är lika snygga då...MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Mycket snyggt kar!! Enkelt och snajdigt!! Skoj att se någon få till en udda lösning med färdiga bakgrunder, de flesta sådana kar kan man se vilka moduler det sitter i (jo, de är snygga och naturtrogna, men det är lite synd att se samma former i många kar). Gillar även stenarna på botten, lagom size och inget overkill.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Jag provar med litet mer växter. Kiselalgerna har gett med sig, ganska lagom nu.Patrick ErikssonKommentar
Kommentar