Fototävling: Snyggast i NCS-tröjan!
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jo det var ett litet projekt att ta bilden. Bara att ta sig i akvariet(600 liter) var inte helt lätt. Dessutom var fiskarna och åt på mina fötter hela tiden, tilapiernas betande var ok men victoriazebrorna slet mer så det gjorde ont ibland. Sedan var det ju förstås några fiskar som simmade in i shorts och tröjan ibland. Jag valde självklart ett stort kar med orädda fiskar i, och jag kan tillägga att inga djur skadades vid fototillfälletKommentar
-
Kommentar
-
Jättekul bild!
Nu fattas bara Bengtzing som sjöjungfru i en balja. Med NCS tröja på sig förståss!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Exakt det är nog det enda som saknas.
Sen är det väl snart dags att sy upp en tröjja i storlek för en Frontosa och klä på om det ska bli pris för nu börjar det bli konkurrens.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Endymion riskerade livet med att dyka i baljan och Laesk omkom i duschen verkar det som. Det här var tydligen alldeles för riskabelt. Så vi andra fegisar avstår nu.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
-
Bilden är tagen med ett av fyra kar i mitt arbetsrum - den så att säga rectricted area för kar i vårt hus!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
Kommentar