Ja det kan man ju undra när man ser det här. Såg också att de fanns till salu nere i östern.
Var går gränsen?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Va fan!? Är de klippta så eller vad??"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",) -
Jag fattar inte frågan, mata med levande foder??Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jag missade det och nu ser jag att namnet antyder att någon har klippt i dem. Helt galet i så fall!! Man tror inte att det är sant! Jag vet inte var gränsen går för att det ska anses som djurplågeri i Sverige, om de är tagna här? Kupera svansen på hund är ju numera förbjudet, men det kan göras av medicinska skäl.Kommentar
-
Det är ingen som har varit framme med saxen utan detta är tyvärr en defekt hos motoro.
freshwaterstingray.nl - Denna webbplats är till salu! - freshwaterstingray Resurser och information.Denna webbplats är till salu! freshwaterstingray.nl är din första och bästa källa för all information du letar efter. Allt från allmänna frågor till vad du kan förvänta dig att hitta här, freshwaterstingray.nl har allt. Vi hoppas att du hittar vad du letar efter!
/hansSenast redigerad av hansh; 27 August 2008, 13:55.Kommentar
-
-
Dom ser ju faktiskt ut som batman =) ganska balla även om det är en defekt.Kommentar
Kommentar