Diskusutställning på Fjärilshuset.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

Hej!

Hej!
    Tack för en jättetrevlig dag på Fjärilshuset Annika det var riktigt roligt och få träffa dig,tänk att jag glömde bort att vi träffades för flera år sedan i Uppsala AF när jag höll mitt diskusföredrag där kommer igen till nästa år med nyheter inom diskushobbyn,Mvh Ann-Mari

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
      Jag vill också passa på och säga att äntligen har diskussverige fått en kanon klubb och en toppstyrelse som kommer och göra massor för vår diskushobby valet av Kaj P som ordf var kanonbra övriga styrelsemedlemmar var också topp, nu när vi äntligen kommit igång med en så fin klubb så är jag övertygad om att diskussverigew nu även internationellt kommer och placera sig på världskartan över diskusländer,under kvällens gång kom också nya medlemmar till vår klubb,/Ann-Mari

Kommentar

• Wilhelm
        Användare
        • April 2002
        • 9122

Ursprungligen postat av annmari
        under kvällens gång kom också nya medlemmar till vår klubb,/Ann-Mari
        Du också?

Jag önskar den nya diskusklubben lycka till och det kommer att bli spännande på nästa ciklidstämma på fjärilshuset där det blir en diskusutställning!
        Senast redigerad av Wilhelm; 07 September 2008, 10:02.
        mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
        Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
        www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• StefanL
          Användare
          • August 2002
          • 10784

Ursprungligen postat av Martin Jansson
          Första bilden skulle faktiskt, om man vrider den ett kvarts varv kunna symbolisera en krokidilunge som är på väg igenom en apelsin.

Som skrivet det krävs lite fantasi för att se detta men mycket fina bilder

MVH
          Martin
          Instämmer helt. Jag såg inte krokodilungen förrän du nämnde det och då blev fotot, som redan var bra...riktigt speciellt. Bra fotat Annika!

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
            Så var då årets utställning klar tack för en fantastisk helg Kaj P och Co, det bådar gott för framtiden, nu har jag fått inspiration att bli en ännu bättre diskushobbyist sen vill jag säga att ni andra får säga vad ni vill men mer social fisk och mer personlig fisk än diskus finns helt enkelt inte/Ann-Mari

Kommentar

• Gäst

Kul och fina foton Annika bra och trevligt med bilder i tråden!

Men lite nyfiken blir jag vilka är person 1 och 3??
              nr 2 och 4 vet jag

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                Jassåå Lennart2 du vet vem vi är? vi är en samling diskusioter/Ann-Mari

Kommentar

• Gäst

Hej!
                  Jassåå Lennart2 du vet vem vi är? vi är en samling diskusioter/Ann-Mari
                  Jodu men tala om vilka de andra är nu istället! Er det vet jag

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!¨
                    Lennart2 tredje pers är Annie i Nodss styrelse han längst till höger är vår egen ordf i Sveriges coolaste klubb Bollmora nämligen Lasse Omfors han är supercool som klubbledare,Bollis är bäst det vet nog de flest/Ann-Mari

Kommentar

• Gäst

Hej du!

Ja Lasse var ju en av dom jag visste Men vem är person 1? Jag antar att det är någon diskusodlare det också

Hoppas ni hade en trevlig Helg med mycket inköp och nya fiskar.

Kommentar

• Gäst

Hej!

hej!
                        Lennart2 person nr 1 är Robin/Ann-Mari

Kommentar

• Gäst

hej!
                          Lennart2 person nr 1 är Robin/Ann-Mari
                          Tackar! nu är min nyfikenhet stillad lycka till med odlandet

Kommentar

• kaj.p
                            Användare
                            • April 2002
                            • 2294

Person nr 1 är som sagt Robin F Han körde från Drammen i Norge för o ställa ut några av sina fiskar. Och han kommer tillbaka i april med fler normänn.
                            Diskussällskapet
                            www.diskusforum.se

Kommentar

• Gäst

Ursprungligen postat av kaj.p
                              Person nr 1 är som sagt Robin F Han körde från Drammen i Norge för o ställa ut några av sina fiskar. Och han kommer tillbaka i april med fler normänn.
                              Det låter ju bra att intresset är så stort.Det bådar ju riktigt gott inför framtiden riktigt roligt så lycka till med föreningen och kommande utställningar

Kommentar

• spazm
                                Användare
                                • February 2007
                                • 38

Hej!
                                Jag vill också passa på och säga att äntligen har diskussverige fått en kanon klubb och en toppstyrelse som kommer och göra massor för vår diskushobby valet av Kaj P som ordf var kanonbra övriga styrelsemedlemmar var också topp, nu när vi äntligen kommit igång med en så fin klubb så är jag övertygad om att diskussverigew nu även internationellt kommer och placera sig på världskartan över diskusländer,under kvällens gång kom också nya medlemmar till vår klubb,/Ann-Mari
                                Men snälla Ann-mari.. Du är inte änns medlem i NDS och ändå talar du om "vår klubb"..

Kommentar

Arbetssätt...