If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Härligt Janne.
Hoppas mer följer på, jag försöker ta mig till det som arrangeras. Det är inte så mycket om man räknar på ett år, men det kan bli intensivt i perioder. Just nu är en sådan Diskusutställning hela förra helgen, Köpenhamn o killiutställning på söndag, sedan Duisburg o akvariets dag.
Säger bara det är det värt o jag tycker att de som försöker skall uppmuntras annars är det snart slut med "event" o vi alla kan nöja oss med att sitta framför datorn.
Ja det hade varit kul om vi blev ännu fler! Till föredragen lär det komma en hel del som inte föranmält sig. Men till supén måste man föranmäla sig. Missa inte denna fest med andra glada akvarister!
Antagligen så krockar detta evenemang med en kappsegling men jag ska ta reda på det under dagen och går det så åker kulorna in till supen o inträde idag !
I dag är sista dagen att anmäla sig till supe samt boende på Akvariets Dag.
Viktigt är att du som anmäler dig i dag anger i ditt anmälningsmail följande uppgifter,pga att det ej finns tid att maila fram och tillbakaom olika uppgifter.
För och efternamn
Förening
Pakettyp inkl.enkelrum,del i dubbelrum eller del i fyrbäddsrum.
email och/eller telefonnr.
Köpenhamnstrippen på fredagen.
Kommentar