Oktober i NCS Almanacka 2008

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • JensJ
    NCS Medlem
    • June 2002
    • 67

    Oktober i NCS Almanacka 2008

    Nu börjar planeringen närma sig oktobertider, åtminstone för mig. Då inträffar följande.... Oktober månad i årets almanacka börjar på en måndag... Det ska ju egentligen vara en onsdag. Följdaktligen blir hela månaden skev. Upptäckte detta efter en kort diskussion med min fru som jag skam till sägandes då fick se mig besegrad i.

    Jag väljer att se det som att "Även solen har fläckar" i synnerhet som jag inte bidragit ett smack själv i produktionen av den uppskattade almanackan.

    Men för alla er som använder almanackan som jag så kan det vara på sin plats att påpeka så att inte planeringen rasar samman
  • Micke
    Användare
    • April 2002
    • 9579

    #2
    Det är en gammal tradition att det ska vara fel i NCS almanacka
    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

    Kommentar

    • JockeB
      Användare
      • May 2004
      • 2964

      #3
      Ursprungligen postat av JensJ
      Nu börjar planeringen närma sig oktobertider, åtminstone för mig. Då inträffar följande.... Oktober månad i årets almanacka börjar på en måndag... Det ska ju egentligen vara en onsdag. Följdaktligen blir hela månaden skev. Upptäckte detta efter en kort diskussion med min fru som jag skam till sägandes då fick se mig besegrad i.

      Jag väljer att se det som att "Även solen har fläckar" i synnerhet som jag inte bidragit ett smack själv i produktionen av den uppskattade almanackan.

      Men för alla er som använder almanackan som jag så kan det vara på sin plats att påpeka så att inte planeringen rasar samman
      Hehe va fan Jens kollar du på dagarna? Jag kollar bara bilderna
      Mvh Jocke
      Centralamerikanska Ciklider!

      Kommentar

      • JensJ
        NCS Medlem
        • June 2002
        • 67

        #4
        Ursprungligen postat av Beast
        Hehe va fan Jens kollar du på dagarna? Jag kollar bara bilderna
        Ja, jag vet... men jag kan inte låta bli att använda almanackan till annat än vad den är avsedd för. För huvudsyftet är väl bilderna, eller hur?

        Micke: Finns det fler spännande traditioner inom NCS? Tveka inte att dela med dig i så fall

        Kommentar

        Arbetssätt...