varför ä så många så otrevliga här för?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lozer
    Användare
    • March 2007
    • 54

    #46
    Ursprungligen postat av malawijanne
    Ha ha ha Johan, det var starkt jobbat, efter bara 46 inlägg.Janne
    Nja så värst starkt jobbat var det kanske inte, men brosan blev också varnad och han har kanske typ 5 inlägg. Får nog sluta dricka och vara på forumet samtidigt
    "ALLT är värt ett försök"

    Kommentar

    • Lozer
      Användare
      • March 2007
      • 54

      #47
      Ursprungligen postat av deelay
      hm... lozer e johan, lillbrorsan? martin är vulgo(bengtsonBLUE), storebror? har jag hajjat rätt nu?
      Det är rätt uppfattat, inte för att det spelar ngn roll, men senast vi var på forumet samtidigt så var det lite diffust vem utav oss som skrev vad.
      "ALLT är värt ett försök"

      Kommentar

      • deelay
        Användare
        • September 2002
        • 5394

        #48
        Ursprungligen postat av Lozer
        Det är rätt uppfattat, inte för att det spelar ngn roll, men senast vi var på forumet samtidigt så var det lite diffust vem utav oss som skrev vad.
        Ja det kan man lungt påstå =)
        http://www.aquariumstockholm.se/

        Kommentar

        • Gäst

          #49
          Hej!

          Hej!
          Jag har själv varit avstänge dõ jag uppträtt düligt man fõr tänka sig för men annars kan jag säaga att moralen är som bortblõst i samhäller och det syns ocksõ põ nätet där vad skit som helt fõr härja/Ann-Mari

          Kommentar

          • olof
            Användare
            • April 2002
            • 1823

            #50
            Ursprungligen postat av Lozer
            Nja så värst starkt jobbat var det kanske inte, men brosan blev också varnad och han har kanske typ 5 inlägg. Får nog sluta dricka och vara på forumet samtidigt
            Jag har aldrig riktigt fattat det där med att vara full och surfa på forumet. När jag är packad brukar jag hänga med familj och vänner och typ umgås med riktiga människor. Det är ju inte märkligt att det blir missförstånd när det är berusade personer som diskuterar.

            Vad ni än tror är jag alltså alltid nykter när jag skriver här.

            Jag tycker för övrigt inte att det är speciellt dålig stämning här på NCS. Jämför med diskusforumen tex...

            mvh

            olof
            http://malmolundcyclechic.blogspot.com/

            Kommentar

            • vulgus
              Användare
              • December 2007
              • 14

              #51
              Ursprungligen postat av olof
              Jag har aldrig riktigt fattat det där med att vara full och surfa på forumet. När jag är packad brukar jag hänga med familj och vänner och typ umgås med riktiga människor. Det är ju inte märkligt att det blir missförstånd när det är berusade personer som diskuterar.

              Vad ni än tror är jag alltså alltid nykter när jag skriver här.

              Jag tycker för övrigt inte att det är speciellt dålig stämning här på NCS. Jämför med diskusforumen tex...

              mvh

              olof
              Nu stod det faktiskt inte att han var packad. Och jag kan garantera att han umgicks med familjen

              Kommentar

              • Erik Österlund
                Användare
                • January 2005
                • 3788

                #52
                Ursprungligen postat av vulgus
                Nu stod det faktiskt inte att han var packad. Och jag kan garantera att han umgicks med familjen
                Nää han åt säkert bullar och drack saft

                Kommentar

                • olof
                  Användare
                  • April 2002
                  • 1823

                  #53
                  Ursprungligen postat av vulgus
                  Nu stod det faktiskt inte att han var packad. Och jag kan garantera att han umgicks med familjen
                  Förlåt, jag borde inte ha svarat med citat. Jag menade inte någon särskiljd person utan fenomendet att surfa på ciklid när man druckit överhuvudtaget.

                  mvh

                  olof
                  http://malmolundcyclechic.blogspot.com/

                  Kommentar

                  Arbetssätt...