Ja, onekligen!
Stabil akvariebänk
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Akvariet måste ju vara köpt någonstans. Visst har köparen sitt eget ansvar; men säljaren då? Har han/ hon inte kunnat ge lite goda råd på vägen till hjälp för akvaristen?Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Jag köpte ett 54 liters för något år sedan för att ha som yngelkar. Sa inget om att jag hade kar innan. Fick bl.a. rådet att rengöra filtret i kokhett vatten eller ännu hellre i ättiksprit!!!
Så ibland kan goda råd vara dyra...När man är ute på djupt vatten är det bäst att hålla munnen stängd...
Kommentar
-
Uppenbarligen mer än dyra. Jag har kanske en orealistisk förväntan på våra medbröder/-systrar i akvaristiken, men hoppas på desto mer rådgivning från zooaffärerna ( om nu akvariet var köpt där ).
Hälsn NilsKommentar
-
Lite OT..men en av de absolut bästa Blocket annonserna jag sett är ett foto där en man säljer ett köksbord med stolar och tar ett foto på gruppen, men har missat att han står i en vinkel så man ser att han tagit fotot naken...med hela "paketet" synligt.Kommentar
-
-
Ja och det är bara killar som är fotografer.mvh Wilhelm
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
OT forts.
Finns det då bara udda killar på nätet?
Eller är internets vardagsblottare bara en delmängd i mängden?
*kort inlägg i en filosofisk debatt?*Kommentar
Kommentar